Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meubel mogelijkheden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is het geheel goed inklapbaar? Wel zou ik het meubel nog even afwerken met aluminium profiel, om beschadiging aan de hoeken te voorkomen. En met transport gaat dat nog wel eens gebeuren. ;)

Verder benieuwd hoe je de LED-tube gaat monteren, hoe ga je er voor zorgen dat deze het volledige logo bestrijkt?

Comment

• Ziet er netjes uit. Ik ben benieuwd hoe het er uit ziet met ledtube... (hoe ga je dat doen?)

Helemaal inklapbaar zo te zien?

Originally posted by TheSoundSensation View Post
      (60 euro met dank aan schoonvader)
      Je bent 16?

Comment

• Jah, hij is volledig inklapbaar tot een pakket van ongeveer 1,20 bij 0,60 en dan is hij ongeveer 25 cm dik.

Moet nog even zien hoe ik dat doe, ik denk iets met een stuk melkglas of witte stof oid.

Jaah ik ben 16, heb nu bijna 2 jaar toch wel een hele serieuze relatie met mijn vriendin, dus de vader van mijn vriendin als ik het zo moet noemen.
        Last edited by TheSoundSensation; Friday-14-05-2010, 22:33.

Comment

• Misschien iemand tips voor het goed bevestigen van de ledtube?

Comment

• Ligt er aan welke LED-tube je neemt. Als het de goedkope American DJ versie is, daar zitten beugels bijgeleverd, die kun je zo in je meubel schroeven. :)

Comment

• Die versie had ik in gedachten jah,
              Ik zit meer met de vraag hoe ik zorg dat het logo dan mooi oplicht.

Comment

• Iets met reflectoren i.c.m. frostfiltertje?

Comment

• @Rick
                  Zou je dat met links naar de webshop iets uitgebreider kunnen uitleggen?
                  Op het gebied van licht ben ik nog niet zo heel ver.

Comment

• Ik vind het een mooi ding, mijn complimenten!

Comment

• Ik zou iets van een soort TL-bak achter het logo bevestigen (in ieder geval een soortgelijk reflector-idee), waar je vervolgens de LED-tube in monteert en zorgt voor een egale belichting door middel van een frost-filter die je tegen de achterkant van je meubel niet/plakt/schroeft. Die American DJ LED-tubes geven toch genoeg licht.

Comment

• Oke, bedankt voor de tip. maar wat is een frost-filter?

Comment

• Een frost filter doet hetzelfde als melkglas.
                          Hier kan je een voorbeeld vinden. Wat het eigenlijk doet, is het licht evenwijdig verspreiden over het geheel, waardoor je bijv. niet alleen een mooie kleurenmenging krijgt, maar in jouw geval ook een egale belichting van je logo.

Comment

• Hm, oke en ook nog een stuk goedkoper dan melkglas.
                            Is dat gewoon een soort zeil ofzo?

Comment

• Het is meer een soort erg flexibel plexiglas, daar kun je het mee vergelijken. Als je dat netjes strak achter je logo kan bevestigen, kan niemand het verschil zien tussen die filter of melkglas. ;)

Comment

• hm oke, goed idee! dat wordt iets voor volgende maand!

Eerste 2 delen zijn zwart geverft, morgen er nog maar even mee verder.

Als verven gedaan is zal ik even nieuwe foto's posten, de lichtbalk komt waarschijnlijk volgende maand.

Comment

Working...
                                X