Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meubel mogelijkheden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb vandaag mijn flightcase voor m`n dj meubel afgerond. Heb er m`n mengpaneel en cdspelers ingebouwd. Er komen nog meer flightcase`s voor m`n lampen en lichtsturing. Op het voorfrontje van de case word nog m`n naam cnc gefreesd moet allen even kijken waneer ik dat doe. Hier de foto`s : http://picasaweb.google.com/djfronto...nLichtService#

mvg DJ FR Sound en Licht Service

Comment

• Ziet er wel mooi uit. Jij hebt net de iets grotere versie mengpaneel als mij maar ik heb wel met usb. Maar leuk gedaan. Helemaal zelf gemaakt?

Comment

• De update van me nieuwe meubel:

Na even knutselen, zit de flightcase in elkaar, met het apparatuur. Er moet natuurlijk nog meer inkomen, maar dat komt later.

Nieuw:
        2x flightcases voor de HQ power space 250
        1x prodjuser case 6/12 HE
        2x 3HE blindplaten
        1x 1HE blindplaat
        1x 8 connectoren blindplaat
        1x safety

Link: http://www.mijnalbum.nl/Album=QOEVJ3O6

Er komen nog aantal aansluitingen in, 4 stopcontacten, light switcher, denon hc4500 controller ect.

Comment

• Ik had persoonlijk de controller wat meer naar beneden gedaan. Dan kan je er wat makelijker bij lijkt mij. Verder wel mooi. Wat komt er in de lege ruimte?

Comment

• Waarom zo'n grote case gepakt? Komen daar die HC4500 en switch nog in?

Comment

• Waar de 3HE ventilatie rooster zit, komt de denon HC4500 in, en de gesloten blindplaat daar boven word vervangen door de switch.
              En de onderkant, zit een connector paneel, daarboven komt een plaatje van 2HE, met 4 stopcontacten, en de rest word gevult met gesloten blindplaten. Dit word een redelijk duur projectje, omdat er in de binnenkant duurdere kabels komen, zodat ik weet dat het lang mee gaat. Er komt ook nog een rokje voor de flightcase.

Comment

• En net in de kist hoef je niet echt enorm veel uit te geven aan kabels.
                Flexibele, dunne kabel gaat in mijn ogen in een kist langer mee dan een zware kabel die elke keer maar aan de stekkers loopt te trekken.

Buiten je kist word het een ander verhaal.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                  omdat er in de binnenkant duurdere kabels komen, zodat ik weet dat het lang mee gaat.
                  Die logica vat ik even niet. De kabels die juist buiten je case hangen hebben het meeste te verduren! Vertrapt, opgerold, vervuild, vastgetaped, in de meest vreemde bochten geleid en noem het maar op. In je case is je bekabeling juist het veiligst...

Overigens zie ik de logica er niet echt in om hier een media player bij te monteren, vanwaar deze keus?

Comment

• Jullie hebben wel een punt met de kabels. Misschien gaan we dan wel overschakelen naar de goedkopere versie. De keuze van de denon hc4500 is zo omdat ik sinds pas een laptop heb, en ik wilde er een makkelijke controller bij, en ik had hier een aantal dingen 19 inch liggen, die ik al een tijdje wilde inbouwen, en daarom voor dit gekozen. Zodat alles compact is.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                      Jullie hebben wel een punt met de kabels. Misschien gaan we dan wel overschakelen naar de goedkopere versie.
                      Dan zou ik juist stap voor stap je huidige bekabeling vervangen voor de professionele variant en de oude kabel als donorkabel gebruiken voor in je case. ;)

Comment

• Originally posted by Dj-Walter View Post
                        Ziet er wel mooi uit. Jij hebt net de iets grotere versie mengpaneel als mij maar ik heb wel met usb. Maar leuk gedaan. Helemaal zelf gemaakt?
                        Ja van een soort aluminuim en kunstof plaat maar 4 mm dik en lekker licht en heel stevig door het aliminuim.

Comment

• De helft van al mijn kabels zijn de goede kwaliteit. Dus ik stop de wat slechtere kabels in de case. Bedankt voor de tip!

Iemand nog op en/of aanmerkingen?

Comment

• Klaar met het verven en de lichtbalk zit er zo goed als in.

Hier wat foto's:
                            Hele meubel zwart, zonder lichtbalk: http://www.soundsensation.nl/images/P1010649.JPG
                            middenstuk met lichtbalk: http://www.soundsensation.nl/images/P1010655.JPG

groeten,
                            Tom

Comment

• Het ziet er echt netjes uit!

Het geeft wel een leuk effect zo met de led tube schuin, niet storend ofzo..

Comment

• Echt heel mooi geworden met die lichtbalk.

Hoe heb je die bevestigd? met een soort in-klik klemmen?

Comment

Working...
                                X