Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Bedankt voor de leuke reacties!
Hij staat er gewoon schuin in, aan de achterkant van het meubel zitten planken waar het werkblad op rust, deze staan 94 cm van elkaar af, vandaar dat hij schuin zit (led balk is 1 meter) hij staat met het lage punt op een doos op de foto, moet even kijken hoe ik dat doe met klussen.
Ziet er mooi uit zeg, wat een leuk effect!!
Zou je ook eens foto's willen plaatsen van de achterkant van je meubel? En ook misschien foto's als het meubel ingeklapt is voor transport? Ben benieuwd...
Als ik er aan toe kom ga ik hem vandaag even helemaal opzetten, heb morgen m'n eerste klus met het meubel.
Als dat niet lukt maak ik morgen bij mijn klus wel foto's!
Wij hebben onderling veel erover gehad, om een DJ meubel te maken. Dit allemaal gaat niet door, maar we gaan een spandoek maken die tussen ijzeren palen, gespannen zit. Daar achter komt op een keyboard statief de flightcase met de DJ booth, en ernaast op een inklapbare ''tafel'' de flightcase met 19 inch spullen. Pas bij mijn verjaardag (16 september), gaan we het laten maken.
Alleen over het spandoek, wat voor informatie moet er allemaal op?
Zowieso onze nieuwe DJ naam. en wat nogmeer?
Telefoonnummer is niet mijn eerste keuze. Had ik ooit wel op de oude rode discobar, maar je hebt altijd een stuk of twee gekken per jaar die grappig zijn en je tijdens het draaien bellen.
Naam en website is voldoende. Bij serieuze interesse word je vanzelf aangesproken door een gast. Zorg wel dat je het op een leuke manier toont, dus niet zomaar wat plakletters in een hoekje.
Wij willen uiteindelijk naar een professioneel bedrijf toe stappen (waar mijn moeders werk) ook spandoeken laat maken. We willen de letters netjes in het midden krijgen, zodat ze wel goed opvallen. Aan de website gaan we binnenkort beginnen. En daarna zullen de visitekaartjes ook volgen ;').
Heeft iemand de link bij bax naar een voorzet scherm voor je meubel? zo een truss. Ik heb ze wel eens zien staan in een folder. Ik meen dat het van American dj is. Of hoe doen jullie het? ben wel benieuwt ik ben namelijk opzoek naar een voorzet scherm.
Heeft iemand de link bij bax naar een voorzet scherm voor je meubel? zo een truss. Ik heb ze wel eens zien staan in een folder. Ik meen dat het van American dj is. Of hoe doen jullie het? ben wel benieuwt ik ben namelijk opzoek naar een voorzet scherm.
Misschien is het ook leuk, om zoiets te doen, wat ik wil? Ik ga het ook gebruiken om voor m'n DJ booth te zetten. Een spandoek tussen een metale frame, en kost niet meer als 100 euro, als ik me niet vergis. Typ in google Spandoek in, en je komt bij een website uit, die ze maakt.
Comment