Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meubel mogelijkheden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die krijg je het weekend van me er moet nog blacklight onder etc 8)

Comment

Ook ik had een foto beloofd, maar was het helemaal vergeten, alsnog hier:
      Klik
      Dit is de originele opstelling, dus meer volgens de 'handleiding'.
      Wat ik nu wil doen is drie stukken rechthoekige traanplaat stukken maken en met behulp van de stellagepijpen er een recht meubel van maken.
      Je krijgt dan;
      Code:
          |___|
      |___|   |___|
      |   |   |   |
      Dat is dan de kale opstelling van vooraf gezien.
      Waarbij links en rechts de combicases komen en in het midden de laptop.
      Er wordt alleen nog een paal bijgezaagd, er waren er in totaal 7, waarvan twee lange. Die twee lange worden in tweeën gezaagd, zodat er nog een paal bij kan.

Comment

Het lijkt wel het ere podium van de tour de france :D . Grapje, ik ben heel benieuwd naar het uiteindelijk resultaat. Een ding is in ieder geval duidelijk, je onderscheid je met zo een meubel wel tov van andere drive-in shows.

Comment

Originally posted by jochanan
          Het lijkt wel het ere podium van de tour de france :D
          Nog multifunctioneel ook, handig toch ;)

Comment

De palen zijn inmiddels op maat gezaagd, daarnet even alles in elkaar gezet.
            Klik
            Denk er links en rechts twee flightcases op, in het midden een laptop, zwart doek er voor en wat verlichting in de palen, dan kom je aan het (hoogstwaarschijnlijke) eindresultaat.
            Heb ook nog wat doppen nodig om op de palen te meppen, alleen die zijn nergens op de goeie maat te leveren. Wordt nog een leuke zoektocht.. :p
            Meubel is bijna 2 meter lang, nog langer dan de bekende rooie lijkkist die ik eerst had. :lol:

Comment

is dit niet erg laag?

Comment

Neehoor, draaihoogte is om en nabij de 1 meter.
                Lijkt misschien ook laag omdat er op het linkse en rechtse stuk nog een 6/12 HE kist moet. De topload komt dus ook op ongeveer 1 meter.
                Voor mij een goede hoogte.

Comment

is het geheel makkelijk uit elkaar te halen? of heb je eerst een half uur nodig om dat ding uit elkaar te halen?

misschien een idee op de titelnaam van dit topic te veranderen in DJ-Meubel?

Comment

Ik moet eerlijk zeggen het is wel een uniek meubel. Ik neem aan dat je een flinke bus tot je beschikking heb, anders wordt het vrij lastig lijkt mij.

Titel van het topic is aangepast. Is nu een stukje algemener geworden. Dus iedereen met goede ideen over een dj meubel of voor de belgen een discobar. POSTEN!!

Comment

We moeten nog kijken of het gaat passen als geheel, en dan alle andere apparatuur er in/rond.
                      Zoniet, dan wordt alles gewoon uit elkaar gehaald, ik denk dat dat een minuutje of 10 duurt.
                      Gelukkig staat er een Peugeot 806 voor de deur. Paar stoelen er uit en gaan.

Comment

Weer een kleine update betreffende het nieuwe meubel :)

Helaas is het er nog niet van gekomen om lichtslangen in de kokers te steken.. to be continued!

En het wordt toch lastig om het meubel in z'n geheel te vervoeren...
                        nu heb ik bedacht om de 2 delen te laten scharnieren in de breedte, zodat je het meubel eenvoudig in kan klappen. De traanplaat delen worden dan los vervoerd.

Moet nog worden uitgewerkt, maar komt wel goed :)
                        Als er weer iets wordt veranderd laat ik dat uiteraard weten.

Comment

Rick ik ben benieuwd, ik ben wel enthousiast over je creativiteit. Echt heel leuk. Graag zien we foto`s zodra je meubel klaar is.

Comment

Weer een update betreffende het meubel.
                            In plaats van lichtslangen ben ik van plan om er ledtubes aan te hangen :)
                            Of dit doorgaat is nog niet 100% zeker, maar er is toch een kans. Denk ook dat dit veel mooier gaat zijn, vooral qua uitstraling. :D

Comment

Originally posted by Rick
                              Of dit doorgaat is nog niet 100% zeker, maar er is toch een kans. Denk ook dat dit veel mooier gaat zijn, vooral qua uitstraling. :D

foto's?

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
                                Originally posted by Rick
                                Of dit doorgaat is nog niet 100% zeker,
                                foto's?
                                ;)

Comment

Working...
                                X