Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meubel mogelijkheden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat is dan de update?

De brainstorm die je had?

Wij zijn bezig met een nieuwe discobar.

Helemaal back to basic.

vier podiumdeel (prolyte) van 1 x 0,50 en die aan elkaar met deskclamps, afrok erom heen en klaar

Zodat als je disco doet je een disco baar van 2 x 0,5 hebt en als je een geluids en of lichtklus doet je 2 x 1 meter hebt.

en dan op verschillende hoogtes, dus verschillende poten (dj 1.20 meter en geluids/lichtklus op 60 cm)

Makkelijk later uit te breiden en ook nog inzetbaar voor andere dingen.

Comment

Ben in ieder geval in onderhandeling met een persoon die 4 tubes en een controller in de verkoop heeft.
      Als ze binnen zijn kun je uiteraard een foto verwachten.

Comment

anders heb ik nog wel losse strips voor je liggen incl voeding en dmx stuurbaar

Comment

Heb liever tubes, die zijn 1 meter, passen dus mooi op het meubel. (is 1,05 m even uit het hoofd)
          En geeft ook een wat zachtere verlichting denk ik met die kappen.
          Maar ik zal in ieder geval het aanbod onthouden, mocht ik ze niet kunnen vinden voor een leuk prijsje.

Comment

Wij zijn bezig met een nieuwe discobar.

Helemaal back to basic.

vier podiumdeel (prolyte) van 1 x 0,50 en die aan elkaar met deskclamps, afrok erom heen en klaar

Zodat als je disco doet je een disco baar van 2 x 0,5 hebt en als je een geluids en of lichtklus doet je 2 x 1 meter hebt.

en dan op verschillende hoogtes, dus verschillende poten (dj 1.20 meter en geluids/lichtklus op 60 cm)

Makkelijk later uit te breiden en ook nog inzetbaar voor andere dingen.
            Doet me gelijk weer denken aan mijn studententijd. Toen gingen we elke donderdag naar Off Corso, daar had je ook zo een simpel maar degelijk meubel staan.

Comment

lekker multifunctioneel

Drie keer raden wie 1 van onze klanten wordt

Comment

rick, hoe zit het met je meubel?

ik binnenkort denk ook eens opzoek gaan naar 4 tubes voor in mijn kamer!

Comment

Tubes waar ik interesse in had waren ondertussen al verkocht, helaas. Ik ga het budget voor meubelverlichting zwaar verlagen, ga sparen voor m'n rijbewijs.
                  Meubelproject ligt momenteel stil, moet binnenkort de doeken op maat gaan maken.
                  Dan heb ik in ieder geval het meubel klaar, verlichting kan altijd nog.
                  Mochten er nog vorderingen zijn binnenkort, dan laat ik dit uiteraard weten ;)

Comment

Tubes waar ik interesse in had waren ondertussen al verkocht, helaas. Ik ga het budget voor meubelverlichting zwaar verlagen, ga sparen voor m'n rijbewijs.
                    Kijk prioriteiten stellen, heel belangrijk! Met je rijbewijs kan je nog meer klussen langs en heb je zometeen genoeg geld om een paar tubes te kopen :D

Momenteel wordt er een nieuw stukje geprogrammeerd voor het forum om hier je foto`s te kunnen plaatsen. Dus ook je foto van je eigen dj meubel. Dus nog even geduld.

Comment

Originally posted by jochanan
                      Kijk prioriteiten stellen, heel belangrijk! Met je rijbewijs kan je nog meer klussen langs en heb je zometeen genoeg geld om een paar tubes te kopen :D
                      Of de taxichauffeur/BetaaldeBOB uithangen en nóg meer verdienen... :mrgreen:

Comment

Afgelopen week hebben we wat meubels bekeken voor in onze showroom. Er gaat namelijk een hele dikke interactieve dj booth bij komen waar men live kan produceren, dj-en, vj-en en kennis kan maken met time-code apparatuur als Traktor. Tijdens de zoektocht hebben we ook een aantal Sefour meubels en Glorious meubels onder de loep genomen. Ik had ze nog niet allemaal in het echt gezien, maar zeker de afwerking ziet er zeer goed uit. Is uiteraard niet bedoeld voor "on the road" gebruik, maar wel zeer goed in te zetten voor thuis of vaste inrichtingen.

Overigens wordt er momenteel een groot driehoekig meubel op maat gemaakt. Over ongeveer drie weken in onze showroom live te bepelen!!

Comment

Ben er razend benieuwd naar, maak er wat moois van! :D

Comment

Ben er razend benieuwd naar, maak er wat moois van!
                            Nou dat zal ik maar niet doen, want wat dat betreft heb ik vier links handen. Onze flightcase bouwer is nogal goed met hout en aanverwante zaken, dus die gaat lekker los.

Comment

Misschien is dit niet het goede topic maar ik probeer het toch even.

Ik ben van plan om een nieuwe tafel te gaan bouwen (samen met Basso). Hij word redelijk simpel. Er komt oa traanplaat in. Ik kan alleen nergens vinden hoe duur traanplaat ongeveer is. Zo kan ik een prijs indicatie maken van wat het ongeveer gaat kosten. Gebruikt iemand hier traanplaat?

Comment

Heb wel traanplaat delen in het nieuwe meubel verwerkt zitten, maar dat meubel kreeg ik gratisss :P

Misschien kun je even informeren bij de lokale ijzerboer?

Comment

Working...
                                X