Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meubel mogelijkheden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb 3 buizen besteld deze komen achter melkglas (witplexiglas)

Van het weekend hoop ik te gaan bouwen dus ik hou jullie op de hoogte betreft de buizen en me nieuwe meubel.

Comment

• Alles is binnen en ik kon het niet laten om het even op te bouwen.

Of ik er nog tubes in ga stoppen wordt nog even de vraag, ik ben bang dat het geheel te vol gaat worden.

Comment

• Misschien dan twee LED-parretjes voor het uitlichten van je logo?

Comment

• Het grote voordeel van dit idee is dat het makkelijk is neer te zetten en weinig ruimte kost, wanneer ik er ledparren op ga plaatsen gaat het of ten kostten van de ruimte of van de opbouw tijd. Iets wat bij led tubes niet het geval is.

Overigens is het systeem veel steviger dan ik had verwacht. Het valt totaal niet snel om, tenzij je er echt aan gaat duwen. Je kunt er met gemak op leunen zonder dat het wankeld.

Comment

• Het wordt dan wel passen en meten met je led-tubes, zoals je al aangaf. ;) Heb je al opgemeten of ze zouden passen?

Comment

• Zo. Afgelopen vrijdag heb ik 4 stuks ledtubes bij Bax opgehaald en vanmiddag was ik mooi vrij, dus heb ik het voor elkaar gekregen om in 1,5 uur een idee te krijgen om de ledtubes te bevestigen, te klooien bij de bouwmarkt met allerlei moertjes en boutjes, in de tuin het spul opgezet en aangesloten en het hele zwikje weer opgeruimd. :D

Maar uiteraard geen probeersels zonder een fotootje te maken, dus bij deze. ;)
              Effect van de tubes is in het daglicht niet goed te zien en het wordt ook nog eens verminderd door de flits van de camera. Hoe dan ook, ik moet zeggen dat het d'r wel leuk uit ziet. :D
              Attached Files

Comment

• Netjes!! Overdag valt het wel tegen met de buisjes maar in de avond zijn ze mooi.

Ons nieuwe aangezicht

Bierbij ons nieuwe meubel/scherm deze is uitgevoerd met blauwe led-strips en er komt er ook een met ledbuizen.
                Deze is nog niet af wil er nog een lijst omheen hebben.

Comment

• Dick, ik vind het wel een beetje een apart meubel, maar op zich wel leuk. :)
                  Leuker zou het geweest zijn als je alleen de lijst had voorzien van wat langere strips, zodat je als het ware een kader creëert, of bijvoorbeeld een X.

Overigens lijkt het alsof de linkse en rechtse tubes aan de zijkant niet helemaal gelijk hangen.

Comment

• Ze hangen gelijk alleen de foto vervormt het omdat hij schuin genomen is.

Er komt er ook nog een met de tubes die jij ook hebt. (foto,s volgen)

Comment

• Leuk en zeker geen goedkoop idee. Heb je ook nog foto's met verlichting? Nu zie ik enkel lampjes. Ik denk alleen dat het een vlekkerig geheel wordt.

Comment

• Zo duur is het niet geworden eigenlijk , viel ons nog reuze mee..

Balkjes waren in de aanbieding 5€
                        Led-strips 38€
                        Achterplaat 7€
                        plexiglas 22,50 €

oftewel 72,50 Euro exclusief schroefjes en lijm etc.

Heb nog niet meer foto,s zodra ik ze heb zijn ze hier te vinden.

Comment

• Originally posted by roderickk View Post
                          Alles is binnen en ik kon het niet laten om het even op te bouwen.

Of ik er nog tubes in ga stoppen wordt nog even de vraag, ik ben bang dat het geheel te vol gaat worden.
                          Waar heb je dit truss-meubel gekocht, ben er namelijk al lange tijd naar zo'n DJ meubel opzoek.
                          Ik hoor het graag!

Groeten, Jan-Paul

Comment

• Dit meubel is geen kant en klaar pakket. Het zijn gewoon truss delen die je bij elke licht en geluid shop wel kunt krijgen. Het bestaat uit 2 hoekstukken, 2 50cm stukken en 1 100cm stuk.

Comment

• Bij mijn vaste draaiplek hebben ze na de verbouwing gelukkig ook aan de dj's gedacht!
                              Het resultaat mag er zeker wezen:

Enigste probleem is eigenlijk die muziek pc, hiermee word ook de muziek voor in de wc's etc geregeld alleen het blokkeerd wel het uitzicht naar beneden.
                              Voor derest is het wel supervet zo'n svm icm dvj's, complex is het alleen wel heel erg!
                              Maar dat hoop ik eind deze maand onder de knie te hebben als ik weer aan de slag kan daar ;-)
                              Last edited by Bastian; Saturday-07-02-2009, 13:31.

Comment

• Hmm, lijkt me wel een beetje afgezonderd, maar buitenom dat vind ik t er wel super vet uit zien :)

Nice work

Comment

Working...
                                X