Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Misschien een idee om zelf eens te googelen? En veel van de forumleden hebben ergens wel een link naar hun website, mocht je radeloos zijn en toch nog inspiratie willen opdoen.
Alleen, probeer niet zomaar te kopiëren van een ander, maar ontwerp zelf iets. Dat kan best a.d.h.v. het meubel van een ander, maar je kan toch beter je eigen identiteit aan het meubel meegeven. Het wordt namelijk iets waar mensen je mee gaan associëren.
Alleen, probeer niet zomaar te kopiëren van een ander, maar ontwerp zelf iets. Dat kan best a.d.h.v. het meubel van een ander, maar je kan toch beter je eigen identiteit aan het meubel meegeven. Het wordt namelijk iets waar mensen je mee gaan associëren.
Ik geef je verkomen gelijk, maar ik weet niet hoe ik het beste de meubel in kan delen.
Zelf heb ik links geluid, midden laptop, rechts licht. Komt allemaal mooi op dezelfde hoogte, zodat je een redelijk vlak werkblad hebt in principe.
Je zult zelf moeten oordelen wat voor jou het beste werkt. Trek een middagje uit om te testen, zet je spullen in verschillende posities, werk er mee alsof je aan het draaien bent voor publiek en kijk wat voor jou het makkelijkst werkt.
Oke, zelf vind ik dat zelf een goeie optie Rick.
Moet ik het in de meubel inbouwen, of gewoon in de flightcases houden waar ik de HD2500, en de X-500 ook in hebben?
En bij roderick sluit ik me aan. Zelf wat onderzoek en ontwikkeling doen werkt alleen maar in je voordeel. Maak desnoods eerst een klein schaalmodelletje of weet ik veel iets, maar probeer zelf nu eens wat te verzinnen en je eigen creativiteit te gebruiken. Het blijft immers iets waar jij zelf achter moet gaan werken.
Dan kun je toch zelf een constructie opzetten? Denk aan scharnieren, flightcasemateriaal of wat dan ook. Maak een opzet voor een ontwerp, laat het zien, dan willen wij er heus wel even naar kijken om opmerkingen of verbeteringen te geven. Maar je kunt nu eenmaal niet verwachten dat wij een meubel voor je bij elkaar voorkauwen. ;) Dan kun je beter een mobiel ADJ of Prodjuser meubel uit de shop bestellen.
Ik ben op zoek naar een truss dj meubel, hij moet echt bestaan uit trussen. Het is de bedoeling dat mijn flightcase met 2x cdj-400 en reloop rmx-40 erop komt te staan.
En tussen de trussen in, hangt zo'n zwarte doek..
Iemand tips, hoe ik het aan moet pakken, of waar ik het kan bestellen?
Comment