Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aparte klussen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aparte klussen

Soms krijgt een bedrijf hele aparte klussen binnen. Dit kan een aparte locatie zijn of een hele aparte gelegenheid.

Het lijkt me leuk om dit eens te delen. Zonder met prijzen te gaan gooien, dat is namelijk niet interessant.

Liever geen dingen als:" Ik kreeg een aanvraag voor een verjaardag van 10 mensen" Die komen namelijk vaak genoeg binnen, mensen zijn razend enthousiast tot ze de prijs horen.

Even kijken welke kant dit topic op gaat, misschien worden de regels nog wat veranderd. Maar denk dat dit wel een leuk topic wordt.

Ik zou zelf graag willen beginnen.

Een jaar of 4 geleden kregen wij aanvraag voor het uitstrooien van as van 1 of andere rijke stinkerd. Men koos toendertijd voor ons, omdat wij geen reclame op onze spullen hadden en wij een zwarte discobar hadden zonder toeters en bellen (erg saai dus).

We moesten met onze discobar het strand op, dit werd gedaan met samenwerking van een strandeigenaar we mochten meerijden met zijn bus. Deze beste man zorgde ook voor de koffie en broodjes.

Het was nog geen hoogseizoen, ik dacht ergens in Februari. Voor de mensen was het vast erg intens. We moesten eerst wat klassieke nummers spelen (geen idee meer welke) en moesten eindigen met een nummer van Pink Floyd en een nummer van de Golden Earring.

Het was voor ons vreselijk veel werk, vooral omdat de stroom moets komen uit 1 van de boulevardrestaurants. Door het gure weer moesten we veel spullen neerzetten om het allemaal verstaanbaar te houden.

Tegenwoordig zouden we dit doen met een 100v set, vooral door de betere spreiding en de betere weergave van de stem.

Hiermee hebben we bewezen dat niet overal waar wij komen het feest is.

Comment

Zoals de meesten van jullie wel weten hebben wij ook wat jaren allerlei feesten en evenementen verzorgd. Aangezien onze concurrentie ook klanten werden of wilden worden voor de verkoop zijn we hiermee gestopt. Onze focus ligt nu enkel nog op de verkoop en verhuur spelen we door naar onze klanten die dit doen.

In die tijd hebben we (thaan, robert en ik) heel wat maffe en aparte dingen meegemaakt. Ik kan 1,2,3 geen apart evenement bedenken, dus wil graag het topic is verruimen. Het ging om een heel groot zeilfeest bij ons in de buurt waar voornamelijk belgen na het zeilen een drankje kwamen doen. Voor sommigen bleef dit niet bij 1 drankje maar werden het kratten en volgens mij complete vaten.

Er was er 1 bij die zat constant te irriteren aan de apparatuur en tot vervelens aan toe. Op den duur zag hij onze rookmachine staan, uit mijn hoofd hadden we een z1500 bij, en vond dit eigenlijk wel interesanter dan de verlichting. Ik hield hem uiteraard in de gaten en zoals iedereen doet die een rookmachine ziet is het leuk om ervoor te staan of het gaatje dicht te houden. Ik kijk vervolgens de andere kant op en zag een fractie later deze beste man op zijn knieen voor die rookmachine zitten en zet vervolgens zijn lippen om de tuut van de rookmachine, en ja die was volledig opgewarmd. Ik heb in mijn leven nog nooit iemand die dronken was zo hard horen krijsen en nog nooit zo snel in een kruiwagen die vol met regen water zien springen. Allemachtig wat had die kerel een pijn.

Geloof me dat zal hij niet nog een keer doen.

Comment

Working...
      X