Announcement

Collapse
No announcement yet.

MARKETINGPLAN: Wat is belangrijk bij bezoek webshop?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• MARKETINGPLAN: Wat is belangrijk bij bezoek webshop?

Beste Forumbezoekers,

ik ben Stanley Bish en vanaf februari ben ik actief als stagiair bij Bax Light & Sound.
    Ik studeer aan de Hogeschool Rotterdam, opleiding Small Business & Retail Management
    Ik zit in het vierde jaar en dat betekent: afstuderen!!

Bij Bax ben ik gevraagd om een marketing plan te schrijven.
    Het forum leek mij een goed middel om via jullie aan goede informatie te komen aangezien goede informatie in deze branche relatief schaars is.

Wat vinden jullie belangrijk als jullie een webshop bezoeken?(functionaliteit)

Hierbij kan je denken aan kleurgebruik, wel/geen flash, de navigatie, FAQ, aanbiedingen op openingspage, makkelijk als je accessoires mee kan bestellen etc. etc.

het is handig dat de aanbiedingen in 3 onderwerpen zijn verdeeld(licht/geluid/overig)
    niet al te velle kleuren, wel wat kleuren, het moet niet te saai zijn.
    Banners die er nu op staan zijn prima.. het moet niet te afleidend zijn tijdens het lezen van een pagina.

Comment

Oef 4 jaar van middelburg naar rotterdam pfff moet er niet aan denken..

Wat ik belangrijk vindt.

Een net uiterlijk.
      Juiste informatie.
      Liefste ervaringen van andere.
      Aantrekkelijke kleuren.
      Leuke prijzen.
      Duidelijk je product kunnen vinden.

Levering van je product, garantie en service etc.

Comment

zoekfunctie is ook wel belangrijk om de prijzen te vergelijken..
        de zoekfunctie van bax vind ik nu niet geweldig!

Comment

dank jullie wel voor jullie reacties;)

Vincent: de zoekfunctie wordt aan gewerkt omdat we die hier allemaal niet goed vinden..in de nieuwe webshop zal dit waarschijnlijk beter zijn.

Partysounddriveinn: bij mij waren het gelukkig 3 jaar ;) maar alsnog lang, maar gelukkig moet je bij hbo opleidingen meestal maar 2 dagen in de week naar school dus dan is het nog te doen..;)

Comment

Originally posted by DJ-Dash
            maar gelukkig moet je bij hbo opleidingen meestal maar 2 dagen in de week naar school dus dan is het nog te doen..;)
            Haha, jij doet zeker geen elektro... Dat is 5 dagen lang hard doorbikkelen :)

Comment

hahah nja laat ik t dan zo zeggen een commerciele opleiding aan de HES zit je gemiddeld 2 tot 3 dagen op school;) laatste kwartaal maar 1 (H)
              maar natuurlijk wel veel zelf doen thuis enz:P

Comment

Working...
              X