Om nog maar niet te zwijgen over de gevolgen van roken... :roll:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Naar de WC tijdens een boeking
Collapse
X
-
ja, ik zou het geld liever ook aan iets anders uitgeven dan zowat elke dag aan sigaretten.
maar helaas, ik ben verslaafd.
misschien dat ik ga stoppen (iniedergeval proberen) na de vakantie (over zo'n 4 weken) idee van mijn vader.. als ik mijn broer nou ook even overhaal om mee te doen dan zou het hier weer een rookvrij huis worden..
Comment
-
Originally posted by Vincentja, ik zou het geld liever ook aan iets anders uitgeven dan zowat elke dag aan sigaretten.
misschien dat ik ga stoppen (iniedergeval proberen) na de vakantie (over zo'n 4 weken) idee van mijn vader.. als ik mijn broer nou ook even overhaal om mee te doen dan zou het hier weer een rookvrij huis worden..
Gewoon stoppen, bijdeze succes toe gewenst ;)
Comment
-
Originally posted by CitybeatzOriginally posted by Vincentja, ik zou het geld liever ook aan iets anders uitgeven dan zowat elke dag aan sigaretten.
Gewoon stoppen, bijdeze succes toe gewenst ;)
Comment
-
Originally posted by Vincentmeestal is een plasje wel geklaart in 3,5 minuten (ongeveer normaal nummerlengte)
Wat roken betreft, ik sta vrijwel altijd in kroegen te draaien, dus je weet wel hoe het ruikt als ik m'n cd koffer open doe :P
Die rook trekt echt overal in.
Kleren kan je wassen, je cd koffer zelf iets minder handig ;)
Zelf rook ik overigens niet :)
Comment
-
Abba remix doet het altijd goed, ik geloof een minuut of zeven en de grootste drie hits komen naar voren. Je zet je hulp achter die grote jogs en zeg hem duidelijk dat hij alleen aan die rechtse jog mag draaien en niet aan de linkse waar de cd in zit. Hoofdtelefoontje op en als je niet oppast gaat het publiek vragen of hij niet kan blijven draaien, hij mixt zo goed :D
Comment
-
Meestal gaat er wel een vriend van me mee of staat er iemand van de club zelf nog achter de tafels. Ik heb eigenlijk nog nooit moeten pissen tijdens een set, misschien gewoon goed timen wanneer je wat drinkt? Onder het draaien drink ik trouwens wel veel..
Comment
Comment