Announcement

Collapse
No announcement yet.

Partyflock

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Partyflock

Leute,

Jullie zijn vast wel bekend met het fenomeen partyflock. De partyprofielsite, oorspronkelijk bedoeld voor dj's, mc's, producers enz.. maar tegenwoordig zit iedereen hier.
    Wat ik mij afvraag: hebben jullie ook een partyflock, en waarvoor gebruiken jullie hem, aleen om leuk te ouwehoeren enzo, of gebruiken jullie het ook om jezelf te promoten, je feesten te promoten, foto's te plaatsen enz..
    Dus laat maar komen! 8)

Ik zal zelf even aftrappen:

Ik heb zelf wel een pf. (user 291895 op dit moment genaamd Der Turbo.)
    Ik gebruik het vooral om te ouwehoeren met vrienden, mensen te pesten, dom rond te kijken en me niet meer te vervelen. Ik wil eigenlijk nog een artiesten status krijgen, maar daar zijn lastige voorwaarden aan verbonden.
    Vind het opzich een leuke site!

Comment

ja ik heb ook een partyflock ( bart<> )
      deze gebruik ik ook om gewoon beetje te buurten, en af te spreke waar we heen gaan en beetje vervanger voor email als iemand niet online is.
      en ik heb er ook nog 2 van de discotheek waar ik wel eens draai,
      hebben hun ooit een keer aangemaakt maar kan daar zelf niets aan veranderen.
      Dus een ECHTE artiesten status heb ik ook niet ;)

Comment

Ik heb zelf ook een partyflock acount :) ( lorenzovp)

Ik zoek alltijd naar feestjes bij mij in de buurt die ik wel afga :) veel feesten staan erop. voorderest zit ik soms wel is in het forum daar te kijken. en om de feesten die ik af wil gaan meteen te melden aan me maten :P

Comment

En ja ook ik heb zo een account, ik kom er alleen helemaal nooit meer. Af en toe krijg ik weleens een boos telefoontje waarom ik geen berichtje terug stuur en dan kijk ik weer eens en dan staan er berichtjes van een jaar geleden. Kort samengevat doe ik er dus niks nuttigs mee. Na ja, voor koninginnedag wil ik er nog weleens op kijken waar iets leuks te doen is.

Comment

Ik heb ook een partyflock. Doe er niks mee alleen feesten online zetten. Kijk wel ff elke dag of er nog nieuwe berichten zijn etc. Verder doe ik geen vrienden toevoegen ofzoiets. Ik merk wel dat er voornamelijk veel hardstyle/jump en hardcore publiek op zit.

Neeuj, geef mij maar hyves :lol:

Comment

Heb inderdaad ook nog ergens een partyflock vind het niet zoveel geef mij inderdaad maar hyves 8)

Comment

Originally posted by Robert
                Ik merk wel dat er voornamelijk veel hardstyle/jump en hardcore publiek op zit.

Neeuj, geef mij maar hyves :lol:
                Ja klopt idd, maarja ik vind het iig handig om boekingen binnen te krijgen, mensen weten je sneller te vinden.
                Zelf heet ik daar Baiso.
                Hyves is ook the bomb alleen dat is meer house gericht :lol:
                Maargoed mij hoor je niet klagen!

Comment

Working...
                X