Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stof

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En die werken echt prima!
    Ik ben er zeer tevreden over, amper meer stof op m'n mengpaneel, cd spelers en draaitafels :)
    En tis redelijk wat goedkoper dan een flightcase.

Een flightcase sluit uiteraard beter af, maar een dust cover werkt redelijk goed.

Comment

En de verpakking waarin hij geleverd wordt?
      is dat stofdicht ? want ik vind het niet zon probleem om ze na gebruik daarin te doen.

Comment

Lijkt me nogal een gedoe om alles iedere keer weer terug in de dozen te stoppen.
        Ik zou het niet aanraden...

Comment

Goedkoopste oplossing die goed werkt is gewoone en theedoek.

Wie heeft ze niet?.

Er wel op letten dat het werkelijk een theedoek is en niet een handdoek. Dit ivm pluizen van vele handoeken.

Comment

Glorious dj hoezen zijn zeker aan te raden en als je ze goed weg legt hoef je alleen de boven kant eens in de zoveel weken af te kloppen, verder zou ik toch ook dan eens in de zoveel tijd met een kwast oid je mixer even af doen want onder het draaien komt er toch ook stof op je mixer :)

Comment

De Glorious dustcovers zijn inderdaad een gouden uitvinding. Zit er toch wat stof tussen je mixer dan koop je een busje perslucht en spuit je het weg. Gebruik NOOIT CONTACTSPRAY of dat soort rommel.

Kraken je faders als dan even KONTAKT 60 en KONTAKT 61 kopen. Zie hier

Comment

@ Jochanan of Thaan, hebben jullie ook een middeltje als je potmeters soms een beetje kraken o.i.d.?

Comment

Originally posted by Bastian
                  @ Jochanan of Thaan, hebben jullie ook een middeltje als je potmeters soms een beetje kraken o.i.d.?
                  Helaas zijn potmeters anders dan faders.

Potmeters hebben weinig opening en moeten (mocht je ze echt goed school willen maken) helemaal geopend worden.
                  (al doe ik dat met de faders ook altijd :wink: )

Comment

Een potmeter (en een fader)openmaken(?) om er contactspray in te spuiten? Voor een paar euro's heb je een nieuwe potmeter, net zo snel (zo niet sneller) vervangen als het ding openmaken! Dan kan je er meteen een kwaliteits potje inbakken!
                    Ik vind het wel lachen dat er mensen zijn die al die moeite doen om een potmetertje open te pellen om van een kraakje af te komen.

In een schuifpotentiometer ("fader") kan je gewoon langs de bovenkant inspuiten. Maar contactspray is meestal maar een tijdelijke oplossing, dus vervangen is toch altijd nog het beste.

Comment

Voor potmeters hebben we niks speciaals al kan je wel met dezelfde Kontakt 60 en 61 de boel schoonmaken en weer opnieuw smeren.

Een potmeter (en een fader)openmaken(?) om er contactspray in te spuiten?
                      Kontakt 60 is een reinigingsmiddel en en Kontakt 61 een echt smeermiddel. Eigenlijk de enige oplossing om je faders niet te schaden en gewoon weer het werk te laden doen zoals ze het zouden moeten doen. Contactspray is troep en zorgt alleen maar voor corrosie.

Comment

Èn als je teveel contact-61 gebruikt, dan zit er na een week weer zoveel stof vastgekoekt, dat je werk voor niks is geweest...

Comment

Gebruik het daarom net als met alcohol met mate!!

Comment

Working...
                          X