Announcement

Collapse
No announcement yet.

Glorious dj tafel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Glorious dj tafel

Hey,

ben zojuist terug van een vriend van me die een nieuwe dj set had gekocht en dit had staan op een glorius dj meubel, nu wil ik misschien ook zo'n tafel aanschaffen maar zijn daar ook nog mounting racks van glorious dj voor cd spelers om te bevestigen aan de tafel?

Groetjes!

Beste Bastian,

Staan dit soort accesoire niet gewoon op de Glorious Dj Website?

Groet,
    Dave

Comment

Staat er helaas niet tussen, ik zoek dus eigenlijk naar zoiets maar dan goedkoper en wat mooier want vind dat design niet echt zo super.

Comment

Er zijn genoeg verschillende mountingracks c.q. beugels te koop om cd spelers op te kunnen bevestigen. Wel zijn deze vrij prijzig en zullen ze op je tafel moeten worden geschroefd.

Let wel op wanneer je kiest voor een Pioneer mountingrack heb je zowel het statief als de plate nodig.

Comment

Okee ik ga er eens overna denken.
          Maar er zijn dus geen accesoires die je aan de tafel kan bevestigen en hierop je cd spelers plaatsen van glorious dj?

Comment

Ik heb ook een glorious DJ meubel volgens mij, bedoel jij die houten tafels of die van plexiglas? Er zitten op die houten geen bevestigingsmogelijkheden voor beugels voor je CD-spelers, maar uiteraard kan je deze er wel gewoon op schroeven!

Comment

2 bastian. Nee niet van het merk Glorious inderdaad. Wel van andere merken zoals Sefour, Pioneer en Prodjuser.

Comment

Working...
              X