Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive in naam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou lekker die naam houden... hij is inmiddels bekend bij veel klanten van je, maar er zullen er niet veel zijn die naar de betekenis er achter zullen vragen. Overigens vind ik dv-pro wel lekker van de tong rollen en het is een naam die je niet vaak ziet. Dingen als showline zie je wel vaker terug, zou ik liever niet doen. van Elsas licht en geluid is te lang, dat onthouden mensen niet en het wordt een hele lange URL als je een website maakt.

Comment

Ik zie ook het probleem er niet zo in terug. Wat ik wel zou doen is een echte huisstijl nemen, website aanpassen, etc
      .

Comment

dat website aanpassen was ik ook zeker van plan
        het enige beetje bekendheid dat ik heb zal ik doorsluizen.. ik ben ook niet van plan de site meteen weg te doen, ik houd nog zeker 1,5 jaar een doorlinkje naar de "nieuwe"

maar ik zie het niet zitten (niet omdat ik mijn neef niet mag, maar omdat hij geen deel meer is van het bedrijf) om nog een naam te hebben die op onze namen slaat.

Comment

ik ben ook al heel lang bezig met het verzinnen voor een naam van mn drive-in
          ik heet dave luyendijk ( noem me dj dave want een dj naam vind ik zo kinderachtig )

Comment

Dus jij vind de naam van Tiesto kinderachtig ?

DJ Dave vind ik een naam die best lekker over de tong rolt, zelf vind ik bijvoorbeeld DJ Peter geen geschikte naam, ik ben dus ook verder gaan zoeken.

Mensen verzinnen al jaren aliassen voor hun artiesten persoon, ik vind het persoonlijk niet echt kinderachtig.

Comment

Een nickname als DJ is gewoon om te voorkomen dat een ander met jouw roem er vandoor gaat. Of andersom natuurlijk. Want als je dezelfde naam deelt, kunnen er verwarringen ontstaan. Wanneer je een unieke nickname verzint, zullen mensen je daar snel mee associëren, zeker als het een one-of-a-kind naam is.

Terug naar Tiësto, die naam is ook uniek, en afgeleid van Tijs, zoals hij werkelijk heet. De kans is er dat er elders in Nederland, of wellicht in een ander land, een DJ draait die ook Tijs heet, je weet maar nooit. Maar de alias Tiësto kom je verder nooit tegen. (Tenzij het op een affiche o.i.d. is.) ;)

Comment

nee tiesto is inderdaad wel een goede naam mar bijvoorbeeld dj flaslight of dj skytrek ik noem maar wat, ik denk namelijk dat mensen dat afschrikt en djdave (dave is mn naam) dat mensen dat minder afschrikken

weet iemand nog een naam voor mn drive-in ?

Comment

De voorbeelden die je aangeeft zijn verre van origineel. DJ Dave is opzich wel leuk als je voornamelijk regionaal bezig bent.
                  Wellicht voor je drive-in de naam Dave Drive-in? Klinkt lekker en laat direct zien wie er achter de knoppen staat.

Comment

Tsja, maar zo is het met meer dingen, een naam is niet per definitie creatief of leuk, dit heeft natuurlijk gedeeltelijk met smaak te maken, maar orriginaliteit is ook heel belangrijk.

Een naam verzinnen is niet makkelijk.

Maar om even terug te komen op jou naam, Dave vind ik een goede naam om te gebruiken.

Comment

Wat vinden jullie persoonlijk van DJ Drace ? ( dat is mijn DJ naam )

Comment

Is wel een naam die ik niet zo snel tegenkom. Is het ergens van afgeleid, of is het een eigen verzinsel?

Comment

ik ben er zo goed als uit;
                          Showline Light & Sound
                          binnenkort even een logo fixen, website bouwen en een nieuwe start in mijn eentje maken!

Comment

Is showline wel vrij? Ga even goed google en koop zo snel mogelijk de domeinnaam aan voordat iemand je voor is (bewust). Tevens moet je niet EVEN een logo fixen.

Comment

HIER kun je zien dat het .nl domein al bezet is en HIER kun je zien dat de eigenaar niet weet wat hij er mee aan moet (het is al aardig oud maar aangezien de pagina het niet doet weet hij het nog steeds niet denk). Succes ermee!;)

Comment

wie zegt dat ik alleen ik simpelweg showline.nl wil gebruiken?
                                wel het meest logische maar helaas is dit al bezet!

Comment

Working...
                                X