.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive in naam
Collapse
X
-
ik heb een onboard geluidskaart en kan hem zo instellen dat ie als 5.1 werkt.. allemaal leuk en aardig maar ik heb ook gewoon roze, groen en blauw en geen geel & zwart.
Maar heb gisteren mijn mengpaneel vast aangesloten op mijn pc, heb vast een soundcheck gedaan en het werkt goed.
Maar met Acid Pro kan je opnemen??? :D gelijk maar even checken dan.
Als ik vd week mijn CDJ's heb zal ik een setje opnemen en op internet gooien.
Comment
-
Originally posted by DJD-TraXxohja, ik heb dus nu een Mic, Line In en Line Out gevonden...maar de groene, daar zit al een stekker in, die gaat dan naar het beeldscherm...maar je moet dus een verloopje van Tulp naar Mini-Jack hebben, de tulpjes aan je Rec Out op de mixer, jack in de blauwe LineIn, en dan met bijvoorbeeld dat programma op deze site gewoon opnemen??
Wat betreft dat kabeltje naar je monitor, ik neem aan dat je boxjes ook in je monitor zitten ? Of een koptelefoonaansluiting ?? Anders zou ik dat kabeltje er maar gewoon uittrekken ;) Dan kan je daar de ingang van je versterker / mixer op aansluiten ;)
Comment
-
Of SkyFlash drive-in shows ;), of gewoon een hele nieuwe naam en op je site zetten: (DJ) skyflash is te boeken via ... drive-in show. Dat betekend dat je gelijk een nieuwe handelsnaam moet gaan bedenken waarmee je naamsbekendheid weer moet krijgen, dat kan wel even duren. Een goede handeslnaam is zeker van levensbelang, een slechte naam is gewoon ellendig.
Paar vuistregels die ik me nog kan bedenken mbt de (handels)naamkeuze,
- kort krachtig, niet jan-pieter-klaasse houthakkerswinkel v.o.f.
- makkelijke naam die men kan onthouden, ook na een paar biertje (A)
- naam reeds niet door ander (bedrijf) wordt gebruikt, verkom ellende, naamsbekendheid verlies etc als je je naam moet veranderen
- .. vul maar aan!
Comment
-
Het staat voor eventuele klanten ook leuker als ze je naam ergends aan kunnen verbinden.. Woorden die iets met geluid te maken hebben bijvoorbeeld, al zijn die woorden hoogst waarschijnlijk al in gebruik ;)
Onze drive-in heet: Slide'N'Beat drive-in show
Een combinatie van onze DJ-namen (SlideBase en NBeat) De 'N' die in t midden staat spreek je bijna uit als 'and' alleen dan met de nadruk op de N.
Natuurlijk kan je niet verwachten dat iedereen je naam goed uitspreekt, maar wat Citybeatz al zei.. Mensen moeten hem kunnen onthouden.. (of dat met die van ons ook zo is.. hmm.. weet ik niet 100% zeker ;) Dat oordeel laat ik aan jullie over..)
Ohja, nog een tip:
Als je denkt dat je de naam verzonnen hebt en dat ie nu definitief is, wacht dan nog even een weekje of twee en laat die naam ff op je inwerken voor je hem aan het grote publiek introduceerd, misschien dat je na een paar nachtjes slapen toch minder tevreden bent en dat je nog (kleine) veranderingen wilt maken.
Comment
-
Ik samen met mijn neef Daniel hadden gekozen voor DV-Productions(DanielVincent producties)
Dit vonden wij een beetje te lang en veel gebruikt. Ik ging voor een .NL website en moest dus de domeinnaam kiezen. DV-Productions was al in gebruik, dus besloot ik om het kort en redelijk onthoudbaar te doen; DV-Pro.nl. vanaf dat moment zijn wij eigenlijk verder gegaan als DV-Pro
wel zijn wij hier niet echt helemaal tevreden mee.. omdat pro als proffessioneel klinkt, wat onze drive-in nog eigenlijk niet echt is na 1,5 jaar.
of het een goed idee is om onze naam te veranderen weet ik niet.. vanwege het kleine beetje naamsbekendheid dat wij hebben opgebouwd..
en ja, dan zitten wij ook met het idee van wat voor naam zullen we nemen
skyflash drive-in shows klinkt inderdaad wel goed
Comment
-
Originally posted by Vincent..proffessioneel klinkt, wat onze drive-in nog eigenlijk niet echt is na 1,5 jaar.
of het een goed idee is om onze naam te veranderen weet ik niet.. vanwege het kleine beetje naamsbekendheid dat wij hebben opgebouwd..
en ja, dan zitten wij ook met het idee van wat voor naam zullen we nemen
skyflash drive-in shows klinkt inderdaad wel goed
Naam moet je eigenlijk niet veranderen, zou gewoon zo doorgaan als ik jou was. Klanten kunnen je niet meer vinden, mond op mond reclame is (deels) nutteloos geworden.. Je kan de gevolgen indenken.
Wel ben ik stiekem benieuwd naar de naam die je eventueel wel in gedachte kan hebben :lol:
Originally posted by Dj Skyflashis Drive-In Patriot iets ?
skyflash drive-in shows klinkt beter!
Comment
Comment