Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive in naam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

neen, het is een licht effect van JB Systems ;)

Ik ga overmorgen even al die dingen langs voor inspiratie

Morgen buurtfeest ;)

Wil liefer geen skyflash in mijn drive in naam ;)

Drive-in EyeLight ?

Laters... !

Comment

wat heeft eyelight met verhuur en drive in te maken?

Is dit ook een lichteffect? En weten je klanten dat ook?

Wij hebben ooit voor The Galaxy Drive-In Show gekozen.

Een paar jaar geleden vonden we dit te kinderachtig worden voor de productie's die we deden. En we zijn zoveel meer dan alleen een drive-in show.
      Dus vandaar J.C. Sound & Light aka jcsl.

J.C. staat voor mijn initialen en de rest spreekt voor zich.

Duidelijkheid in wat je doet en herkanbaarheid door de naam, simpel te onthouden, makkelijke afkorting en nog belangrijker niemand heeft het officieel gebruikt.

Comment

Je naam moet inderdaad makkelijk in de mond liggen en er moeten geen misverstanden over ontstaan. Nog vervelender is dat mensen je na een jaar investeren opbellen met het verhaal dat je maar beter een andere naam kan gaan kiezen.

Denk eens aan iets aparts en maak in je slogan duidelijk dat je iets met licht, geluid en drive-in shows doet.

Geomatry, your party provider (-;

Edit: even gegoogled, zie ik dat deze slogan al wordt gebruikt )-;

Comment

Misschien wel leuk om mijn nieuwe naam te vermelden (niet drive-in maar verhuurbedrijf).

Beta Sound

Slogan moet echter nog wel verzonnen worden :wink:

Comment

Waarom beta? Afgekeken van de betere shure series :D . Of zit je bedrijf in de beta fase zoals we dit gewend zijn van Microsoft :?

Comment

Skyflash, evelight etc zijn allemaal een beetje te standaard. Zoek maar eens op google naar drive in shows. Bijna alle drive in shows zijn zo genoemd, en vooral de beginners kiezen voor zo een "flitsende" naam.

Wat je tegenwoordig veel ziet voor feesten is gewoon nederlandse namen. Het gebruik van Engelse woorden in bedrijfsnamen is een beetje te standaard geworden, daarom is iets Nederlands wat makkelijk, wat je kunt onthouden en natuurlijk pakkend is momenteel helemaal hot.

Denk bijv aan de naam: Feestje! voor je drive in show. Zoiets spreekt mensen aan en ze onthouden het makkelijk :wink:

Zelf heb ik de naam SUPERVET voor mijn parties. Het benadrukt alles wat ermee te maken heeft, supervette locatie, supervette muziek, supervette sfeer etc etc. En daarnaast als de jeugd in Goes zegt: EEYOO SUPERVET OUWE!! denkt 75% meteen door aan de party!

Comment

Originally posted by jochanan
                Waarom beta? Afgekeken van de betere shure series :D . Of zit je bedrijf in de beta fase zoals we dit gewend zijn van Microsoft :?
                Haha gooie vraag waarom beta.. Kan daar opzich geen reactie op geven. Het is niet afgekeken van de Beta series van Shure ;)..

Ik zat eerst te denken aan Alpha Sound, maar dit vond ik minder mooi klinken. Waarop ik op Beta Kwam (zonder streepje)... En vind dit zelf lekker in de mond liggen ;)

Comment

Zo een paar weekjes verder en al een besluit genomen of moeten we een nieuwe brainstorm sessie organiseren?

Comment

Beta klinkt als een slechte versie van msn ofzo..

De kracht van de naam is de simpel heid er van.. mensen moeten na 2 keer de naam gehoord te hebben kunnen zeggen owja dat was hun naam..
                    Daarom kwamen wij met party sound...
                    Om een simpele rede. we staan op party,s en brengen sound de slogan is dan ook.

There is no party without the sound..

Comment

Daarom heten wij Bax-shop.nl. Ligt lekker in de mond. Misschien PRIO drive-in? Maya drive-in? Ik roep maar wat!!

Comment

wij gaan heel misschien van DV-Pro afstappen en naar:

even snel een logotje "geknutseld"
                        (van Elsas is mijn achternaam, ja.. dus ook die van mijn neef en mijn broer wil ook nog wel eens meehelpen met opbouw/vervoer en dat is ook een Elsas'je)

nog lang niet bekend of we dit werkelijk gaan doen

Comment

.

Comment

Volgens mij Drive-in Show...
                            Althans het is ook Drive-in woning, drive-in restaurant etc :wink:

Comment

bedankt ;)

Comment

Gewoon zonder streepje. :wink:

Comment

Working...
                                X