huh, wat is het nou :? :? :? :P ;)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive in naam
Collapse
X
-
Comment
-
Originally posted by J.S. Coolenkom op geen wikipedia. Dit wordt geschreven door mensen die gewoon wat te meldenwillen hebben. Dit hoeft niet op waarheid berust te zijn.
Heb jij een andere/betere bron? :wink:
Comment
-
Eventuele fouten op wikipedia worden volgens mij door anderen verbeterd. En aangezien wikipedia een groot aantal bezoekers heeft, lijkt het mij dat eventuele fouten in dat artikel er allang uitgevist zijn.
Langleve de open content generated websites. Maar volgens mij klopt dit wel drive-in show.
Comment
-
Vind ik eigenlijk wel jammer, wellicht zijn er in de toekomst wel mensen die op dat moment van het topic gebruik willen maken, dan kom je met dubbele topics te zitten.
Zelfde verhaal bij de andere topics die een slotje krijgen bij inactiviteit.
Of wordt dit opgelost door een mailtje/berichtje naar een mod te doen met het verzoek om het topic te heropenen?
Comment
-
Originally posted by VincentOriginally posted by roderickkWaarom niet iets veel korters EL shows.. El van elsas el shows lekker kort en goed te onthouden.
ik zat laatst ook te denken aan ShowLine.. maarja dat is tot nu toe alleen nog maar een gedachte
Comment
-
Vind ik eigenlijk wel jammer, wellicht zijn er in de toekomst wel mensen die op dat moment van het topic gebruik willen maken, dan kom je met dubbele topics te zitten.
Zelfde verhaal bij de andere topics die een slotje krijgen bij inactiviteit.
Of wordt dit opgelost door een mailtje/berichtje naar een mod te doen met het verzoek om het topic te heropenen?
Hmm nee,
ik zat laatst ook te denken aan ShowLine.. maarja dat is tot nu toe alleen nog maar een gedachte
Comment
-
ik zit nu helemaal met het probleem wat voor naam ik zal nemen,
mijn neef/collega gaat er mee stoppen en dus word het voor mij toch echt tijd om een naamsverandering te ondergaan, vandaar dat ik dit topic weer tot leven roep!
het is nu nog dv-pro, wat staat voor daniel vincent..
opties die ik nu heb: Showline of van Elsas Licht en Geluid
hebben jullie nog suggesties?
Comment
Comment