Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive in naam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

huh, wat is het nou :? :? :? :P ;)

Comment

Originally posted by Maarten H
      Gewoon zonder streepje. :wink:
      Ahum, laatste alinea.. :wink:

Comment

kom op geen wikipedia. Dit wordt geschreven door mensen die gewoon wat te meldenwillen hebben. Dit hoeft niet op waarheid berust te zijn.

Comment

J.S Coolen, wat is het dan volgens jouw ?

Comment

Ik ben wel van mening dat het klopt, maar niet door de bron die wordt aangegeven.

Comment

Originally posted by J.S. Coolen
              kom op geen wikipedia. Dit wordt geschreven door mensen die gewoon wat te meldenwillen hebben. Dit hoeft niet op waarheid berust te zijn.
              Eventuele fouten op wikipedia worden volgens mij door anderen verbeterd. En aangezien wikipedia een groot aantal bezoekers heeft, lijkt het mij dat eventuele fouten in dat artikel er allang uitgevist zijn.

Heb jij een andere/betere bron? :wink:

Comment

Eventuele fouten op wikipedia worden volgens mij door anderen verbeterd. En aangezien wikipedia een groot aantal bezoekers heeft, lijkt het mij dat eventuele fouten in dat artikel er allang uitgevist zijn.

Langleve de open content generated websites. Maar volgens mij klopt dit wel drive-in show.
                Laten we nu weer ontopic gaan. Is skyflash er al uit qua naam? Misschien Drive flash in motion? Ik roep maar waat :D

Comment

Waarom niet iets veel korters EL shows.. El van elsas el shows lekker kort en goed te onthouden.

Comment

Heren graag zouden wij vernemen of er nog vorderingen zijn in het bedenken van de drive-in naam c.q. bedrijfsnaam anders zullen we dit topic op slot gooien.

Comment

Vind ik eigenlijk wel jammer, wellicht zijn er in de toekomst wel mensen die op dat moment van het topic gebruik willen maken, dan kom je met dubbele topics te zitten.
                      Zelfde verhaal bij de andere topics die een slotje krijgen bij inactiviteit.
                      Of wordt dit opgelost door een mailtje/berichtje naar een mod te doen met het verzoek om het topic te heropenen?

Comment

het lijkt me wel leuk om open te houden

Comment

Originally posted by roderickk
                          Waarom niet iets veel korters EL shows.. El van elsas el shows lekker kort en goed te onthouden.
                          Hmm nee,
                          ik zat laatst ook te denken aan ShowLine.. maarja dat is tot nu toe alleen nog maar een gedachte

Comment

Originally posted by Vincent
                            Originally posted by roderickk
                            Hmm nee,
                            ik zat laatst ook te denken aan ShowLine.. maarja dat is tot nu toe alleen nog maar een gedachte
                            Showline is ook een mooie naam, makkelijk te onthouden, maar kijk niet of er al een bedrijf bestaat dat al zo heet!

Comment

Vind ik eigenlijk wel jammer, wellicht zijn er in de toekomst wel mensen die op dat moment van het topic gebruik willen maken, dan kom je met dubbele topics te zitten.
                              Zelfde verhaal bij de andere topics die een slotje krijgen bij inactiviteit.
                              Of wordt dit opgelost door een mailtje/berichtje naar een mod te doen met het verzoek om het topic te heropenen?
                              Je hebt gelijk deze zal ik openhouden al gaan we wel iets kritischer kijken naar wat we openhouden en dicht gooien.

Hmm nee,
                              Showline klinkt goed moet ik zeggen. Maar hou het dan ook zo en maak er geen showline drive-in van ofzo.

Comment

ik zit nu helemaal met het probleem wat voor naam ik zal nemen,
                                mijn neef/collega gaat er mee stoppen en dus word het voor mij toch echt tijd om een naamsverandering te ondergaan, vandaar dat ik dit topic weer tot leven roep!
                                het is nu nog dv-pro, wat staat voor daniel vincent..

opties die ik nu heb: Showline of van Elsas Licht en Geluid

hebben jullie nog suggesties?

Comment

Working...
                                X