Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive in naam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Drive in naam

Ik wil wat mixes (zo mag je het eigenlijk niet noemen) opnemen op een computer. Kent iemand software waar je je mixer aansluit op je mic ingang van je pc en de boel dan opneemt? Het liefst natuurlijk freeware :wink:

Op de mic ingang krijg je uberhaupt niet al te veel kwaliteit. De naam zegt het al, het ding is bedoeld voor een mic en niet als lijn-ingang. Als je dus iets wil opnemen zal je een geluidskaart moeten aanschaffen met een line-in. Dan kan je op internet gaan zoeken naar goede programma's om op te nemen. Een goede tip om glijk ook leuke dingen te doen op meerdere sporen is bijvoorbeeld ACID Pro. Wordt heel veel gebruikt, zelfs in de semi-pro markt!

Over geluidskaarten loopt hier trouwens ergens al een topic.....dus, slotje?

Comment

Ja acid gebruik ik al maar kwist niet dat je daar ook mixes mee kon opnemen!

Comment

Als je een line-in op je geluidskaart hebt, hoef je niet persé een programma te hebben, je kan het ook opnemen met de standaard geluidsrecorder van Windows.

Ik gebruik zelf Sony Sound Forge 7.0

Comment

Originally posted by DJ Dyno
          Als je een line-in op je geluidskaart hebt, hoef je niet persé een programma te hebben, je kan het ook opnemen met de standaard geluidsrecorder van Windows.

Ik gebruik zelf Sony Sound Forge 7.0
          Ik heb Soundforge 6.0

Comment

standaard geluidsrecorder van Windows
            Daarmee kun je toch maar max 1 min opnemen? Dacht ik tenminste. Mic-ingang kan wel, maar dan moet je er een DI-box tussen doen (Direct Injection). Het is dan wel mono....

Comment

gewoon ff wavelab van steinberg zoeken... crack heb je zo gevonden ik gebruik die ook. suc6

Comment

wavelab is idd een geweldig medium dar voor hebben we zelf ook in de studio ben er zelf ook wat met aan het klooien

Comment

Crillion

Ik gebruik zelf Cooledit wereld programma

Comment

zow he dat wavelab is prijzig!! maar 699 dollar...
                    ik denk toch dat ik maar het oude bandrecordertje van m'n vader ga lenen...

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                      standaard geluidsrecorder van Windows
                      Daarmee kun je toch maar max 1 min opnemen? Dacht ik tenminste. Mic-ingang kan wel, maar dan moet je er een DI-box tussen doen (Direct Injection). Het is dan wel mono....
                      Zou best kunnen, ik heb het zelf nooit geprobeerd.

Comment

Ik heb vandaag een audio recorder bij de downloads op de download pagina gezet.
                        Het is een gratis software!

Deze recorder werkt via de line in of mic ingang van je geluidskaart.
                        Opnemen gebeurd in .wav en converteren naar mp3 is geen probleem met dit programma.

Er zit ook een Que funktie ingebouwd en de maximale opname tijd is 2 uur.

Nadeel is wel dat de MySearch bar geinstaleerd word in internet explorer.

Comment

Rosoft Audio Recorder Sponsored Edition 3.6.1
                          Beschrijving: Rosoft Audio Recorder is a program for recording any type of audio source you connect to your sound card's line-in jack. The program can help you split the recording automatically into different files. It also includes a timer so you can record your favorite radio programs while you're away or asleep. You can choose different audio formats, although we recommend audio CD. With the help of Rosoft Audio Converter, you can easily encode the recorded files to MP3. With this release you can get the program free, so long as you have the adware installed. Version 3.6.1 includes an update of help files for Rosoft CD Extractor and Rosoft Media Player.
                          Versie: 3.6.1 Bestandsgrootte: 0 bytes
                          Toegevoegd op: 22-Jan-2005 Downloads: 3
                          Homepagina | Waarderingsbron | Details
                          Categorie: Software/DJ Software
                          is dat deze??

Comment

ja das die

Comment

Precies, dat is em :wink:

Ik gebruik em zelf ook lekker makkelijk en gewoon goed!

Comment

Working...
                              X