Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive in naam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zelf heb ik ook nog iets gevonden: Audacity

Comment

haha mixen met die handel

ik ga dit ook nog ff proberen

demo's in aantocht???????

Comment

Van mij nog even niet! Het lijkt nog nergens op, maar het begint een klein beetje te lukken!

Comment

In BPM-studio zit trouwens ook een recorder bedenk ik me net

Comment

jongens jongens (en paar meisjes), gebruik toch mp3DirectCut want die zet het gelijk om in mp3 en daarmee kun je ook een cue file maken, niet dat echt nodig is want je kunt gewoon een bestaande editen een aanpassen in kladblok,maar toch handig :)

btw het is SUPERSIMPEL, je ziet de pieken tijdens opnemen etc, en het is FREEWARE!!!

goeie kwaliteit van je mix en het werkt perfect!!!

(wel via line in natuurlijk)

ik kan hem je wel sturen via msn als je wilt!

Groeten Erikjan

Comment

btw ik ga morgen denk ik ff een mixje opnemen :P , kijken of het wat word :?

Comment

met dt :wink:

Comment

ach ja :P

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                    zelf heb ik ook nog iets gevonden: Audacity
                    K gebruik zelf ook Audacity...werkt perfect :D :!:

Comment

rosoft

ik heb die rosoft eens gedownload, wie van jullie heeft die al eens getest en hebben jullie ook zo slechte kwaliteit, of moet ik dat anders afstellen ofzo? ik heb op mn minidisc opgenomen en toen van de minidisc met een minijack naar minijack zo de mic ingang van de pc, en bij de bass krijg je het bgrop brgrop brgop grrrrrrrrr probleem.
                      heb ik echt een soundkaart nodig met een fatsoenlijke line in is dus de vraag of is het mogenlijk via de mic ingang toch redelijk qualiteit te halen??????????/

Comment

Als je in de mic ingang een line siniaal instuurt krijg je nooit een goede geluidskwalteit. Op de meeste geluidskaarten zit ook een line-in (meestal de blauwe ingang). Als je m daar op aansluit zal het denk ik een stuk beter gaan :)

:!: SUC-6 :!:

Comment

jahh via line in gewoon opnemen, zo'n 5.1 geluidskaart met line in kost geen drol dusss

Comment

idd gwn line in, ik heb het zo gedaan: rec out van mun mengpaneel tulp, verloopstekkertje naar jacket en dan in mun line in, hele goede kwaliteit, ik heb nu trouwens Magix audiocleaninglab, daar kan je gelijk de ruis ed er uit halen werkt wel goed:)

Comment

me aansluiting is goed als ik me draaitafel aanstaat speelt me seroundsystem de plaat af maar het opnemen met wavelab wilt maar niet lukken :S

Comment

Controleer je settings in wavelab even. Goede ingang geselecteerd?

Comment

Working...
                                X