Ik wou even jullie mening weten over Techincs draaitafels.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Stage ervaring bij bax shop
Collapse
X
-
Maar wordt tegenwoordig kwalitatief steeds vaker voorbij gefietst door andere tafels. Maar die ijzersterke naam die staat nog gewoon overeind, dus vandaar dat mensen vaak blind voor de naam gaan.
Begrijp me niet verkeerd, het zijn zeker goede tafels, maar niet meer de beste.
Comment
-
Originally posted by T-NuzzMaar wordt tegenwoordig kwalitatief steeds vaker voorbij gefietst door andere tafels. Maar die ijzersterke naam die staat nog gewoon overeind, dus vandaar dat mensen vaak blind voor de naam gaan.
Comment
-
Originally posted by T-NuzzMaar wordt tegenwoordig kwalitatief steeds vaker voorbij gefietst door andere tafels. Maar die ijzersterke naam die staat nog gewoon overeind, dus vandaar dat mensen vaak blind voor de naam gaan.
Comment
-
De Technics zijn prima tafels, en al 30 jaar de standaard in DJ land.
Laat het echter ook zo zijn dat de tafels op een paar miniscule dingetjes na in die 30 jaar ook geen revolutionaire vooruitgang hebben gemaakt.
Tegen woordig zijn er de Super OEM draaitafels, zoals die van Acura, American Audio, Reloop, Stanton etc die op alle vlakken de vloer met de technics aanvegen of er gelijk aan zijn. Tevens bevatten ze 100% dezelfde bejubelde arm als de Technics (zeer goed kopieer werk noemen ze dat 8) ). Het mooie aan deze bakken is dat ze veel goedkoper zijn doordat het een OEM product is.
Kan je nou ergens gedkoop 2 Technics op de kop tikken dan zou ik dat zeker doen. Ben je van plan om een nieuwe set te kopen ga dan voor de OEM's.
Comment
-
Originally posted by gamieSorry hoor maar wat zijn OEM bakken :oops:
Comment
Comment