Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stage ervaring bij bax shop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stage ervaring bij bax shop

Ik wou even jullie mening weten over Techincs draaitafels.

Re: Technics

Originally posted by gamie
    Ik wou even jullie mening weten over Techincs draaitafels.
    Hele goede draaitafels, ik ben erzelf heel erg happy mee.
    Want ze zijn oerdegelijk, snel en stabiel.

Comment

ff een quote van de site van Technics:

De afgelopen 30 jaar zijn er wereldwijd 3 miljoen Technics 1200 draaitafels verkocht. Dit resultaat toont aan dat DJ's over de gehele wereld vetrouwen op Technics.
      Dit zegt genoeg ...

Comment

Lijkt me ook :!:

:!: Technics is naar mijn mening een van de beste merken op aarde 8)

Comment

Maar wordt tegenwoordig kwalitatief steeds vaker voorbij gefietst door andere tafels. Maar die ijzersterke naam die staat nog gewoon overeind, dus vandaar dat mensen vaak blind voor de naam gaan.

Begrijp me niet verkeerd, het zijn zeker goede tafels, maar niet meer de beste.

Comment

Originally posted by T-Nuzz
            Maar wordt tegenwoordig kwalitatief steeds vaker voorbij gefietst door andere tafels. Maar die ijzersterke naam die staat nog gewoon overeind, dus vandaar dat mensen vaak blind voor de naam gaan.

Klopt idd. ze hebben gewoon een ijzersterk imago.

Comment

Technics for live ( nu zelf nog 2 kopen) :wink:

Comment

Maar wordt tegenwoordig kwalitatief steeds vaker voorbij gefietst door andere tafels.
                Dat kan je pas over 30 jaar weten, want wie zegt dat die tafels zo lang meegaan als Technics ?

Comment

Ik zei ook niet dat het de beste zijn :!: K zei een van de beste :wink:

Comment

Joost, hoe lang hebben wij al die draaitafels in Schapen?
                    Langer als 10 jaar? En nog steeds zijn ze master!!!

Comment

De Technics zijn prima tafels, en al 30 jaar de standaard in DJ land.

Laat het echter ook zo zijn dat de tafels op een paar miniscule dingetjes na in die 30 jaar ook geen revolutionaire vooruitgang hebben gemaakt.

Tegen woordig zijn er de Super OEM draaitafels, zoals die van Acura, American Audio, Reloop, Stanton etc die op alle vlakken de vloer met de technics aanvegen of er gelijk aan zijn. Tevens bevatten ze 100% dezelfde bejubelde arm als de Technics (zeer goed kopieer werk noemen ze dat 8) ). Het mooie aan deze bakken is dat ze veel goedkoper zijn doordat het een OEM product is.

Kan je nou ergens gedkoop 2 Technics op de kop tikken dan zou ik dat zeker doen. Ben je van plan om een nieuwe set te kopen ga dan voor de OEM's.

Comment

Sorry hoor maar wat zijn OEM bakken :oops:

Comment

Originally posted by gamie
                          Sorry hoor maar wat zijn OEM bakken :oops:
                          zie http://www.aboutdj.nl/content/view/3/5/

Comment

Originally posted by Arend aka Silvio Aquila
                            Joost, hoe lang hebben wij al die draaitafels in Schapen?
                            Langer als 10 jaar? En nog steeds zijn ze master!!!
                            zo onderhand al 17 of 18 jaar

Comment

Sjow he die zijn onderhand al bejaard :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Comment

Working...
                              X