Announcement

Collapse
No announcement yet.

beurs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beurs

Mijn vraag:

Zijn er ook beurzen die gehouden worden in nederland met betrekking tot licht/geluid en dj?

Ik wa pas bij de horecava en daar hadden ze een nachtclub gedeelte, erg leuk ook.

pa markt komt er weer aan:) Allerlei tweede hands aanbiedingen voor een prikkie.

Comment

Je hebt net de theathervakbeurs gemist.

Verder is er natuurlijk nog Plasa en PROLIGHT + SOUND Messa

Comment

PA markt is (ik dacht 21 februari, maar dat weet ik niet zeker) in Houten.

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
          PA markt is (ik dacht 21 februari, maar dat weet ik niet zeker) in Houten.
          27 februari;)

Comment

wat kan je daar vanverwachten alleen pa boxen of ook nog dj boots enz .

Comment

bestaat er ook een producer beurs of in welke beurs kan je ook producer software kopen

Comment

Originally posted by djslash View Post
                wat kan je daar vanverwachten alleen pa boxen of ook nog dj boots enz .
                Kijk de foto's van de vorige editie's maar eens
                je kan ze vinden op de website van de pa-markt

Comment

Originally posted by djslash View Post
                  bestaat er ook een producer beurs of in welke beurs kan je ook producer software kopen
                  nee, zoiets wordt al jaren niet meer georganiseerd in Nederland of België.

Comment

dat is jammer ik zal de foto's is even kijken .

Comment

PA-MARKT.NL

Site van de PA markt van 27 feb. in Houten.

De entree is 7,50 (en voor de 12 jarigen en jonger onder ons: 4 euro)

Comment

Kijk ook even naar de standhouders want die zijn er tot nu toe maar erg weinig...

Comment

inderdaad (40 van de 115). Zou dat komen omdat er niet veel bedrijven komen of omdat die site niet up-to-date is?

Verkopen ze daar alleen 2e handse spullen of ook nieuwe spullen (met korting)? Ik wil er zeker nog een keer heen, maar dit jaar denk ik niet.

Comment

inderdaad (40 van de 115). Zou dat komen omdat er niet veel bedrijven komen of omdat die site niet up-to-date is?
                            Onderaan de lijst staat waneer er ge-update is. De lijst is dus up-to-date.

Verkopen ze daar alleen 2e handse spullen of ook nieuwe spullen (met korting)? Ik wil er zeker nog een keer heen, maar dit jaar denk ik niet.
                            Voornamelijk 2de hands, wel worden er demo's gegeven van apparatuur:

B-52 en Cuelux (beide waren er vorig jaar, ik ga er vanuit dat ze er dit jaar weer zijn. Van B-52 weet ik dat al zeker)

Mocht iemand trouwens een specifieke B-52 setje willen beluisteren moet hij even contact met mij opnemen. Dan kan ik kijken of Smile een Demo set mee kan nemen.

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                              Onderaan de lijst staat waneer er ge-update is. De lijst is dus up-to-date.

Voornamelijk 2de hands, wel worden er demo's gegeven van apparatuur:

B-52 en Cuelux (beide waren er vorig jaar, ik ga er vanuit dat ze er dit jaar weer zijn. Van B-52 weet ik dat al zeker)

Mocht iemand trouwens een specifieke B-52 setje willen beluisteren moet hij even contact met mij opnemen. Dan kan ik kijken of Smile een Demo set mee kan nemen.
                              Terugkerend op het aantal standhouders:
                              vreemd dat het er dit jaar zo weinig zijn, of zou ondanks de updates de lijst simpelweg niet goed zijn doorgevoerd?

Wanneer er maar 40 standhouders zijn en er veel mensen heengaan, zal je dus erg snel en bijtijds erbij moeten zijn. ;)
                              Last edited by DeejayTim; Friday-29-01-2010, 20:42.

Comment

Working...
                              X