Announcement

Collapse
No announcement yet.

beurs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lijst is up-to-date en wordt dagelijks bijgehouden indien er wijzigingen zijn.

Veel deelnemers uit voorgaande jaren hebben geen of te weinig ocassion materialen om een standplaats te vullen. De crisis is daar mede debet aan.

Er zijn nu ook particuliere standplaatsen tegen aantrekkelijke tarieven.

Inschrijven kan on-line op de site.

Voorverkoop van entreekaarten loopt redelijk door, dagelijks worden er tussen 10 en 20 kaarten besteld.

Vertel het verder of vraag een poster aan via de mail (zie site) en help mee in de promotie van de leukste en grootste verkoopbeurs van professioneel gebruikt geluid en licht.

Tijdens de opbouw en de beurs is een live-video verbinding op de site !

Comment

Ik heb weer kaartjes besteld vind het wel grappig hoe mensen naar binnen stormen.. wel jammer is dat het meeste gewoon spullen zijn die total loss zijn eigenlijk is enkel truss en flightcases te vertrouwen maar.... dat is mijn mening.

Comment

Ik kom er al jaren en heb er dus een hele berg apparatuur gekocht.
        Flightcases, ledtubes, wind-ups, blinders, enz.

Het grote voordeel van een beurs is juist dat je alles kan controlleren voor je het koopt, je maakt ook kennis met de verkoper (wat vaak een bedrijf is).
        Bovendien, mocht je iets vreemd tegenkomen kan je dat altijd melden bij iemand van Companion, zij zullen het vervolgens controlleren.

Veel beter dus dan marktplaats.

Ik storm ieder jaar als een van de eerste naar binnen, gelijk de juiste koopjes eruit halen. Vervolgens (als er nog geld over is xD) even een pauze inlassen en rond 4 uur weer terugkomen om te gaan profiteren van de verkopers die hun spullen niet weer mee naar huis willen nemen.

En natuurlijk kan je genoeg demo's ziem van verschillende apparatuur.

Comment

Working...
        X