Announcement

Collapse
No announcement yet.

Berekenen van stroom

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Op grotere klussen hebben we meestal krachtstroom nodig en zetten we onze eigen krachtstroomverdeler neer. Onze stekkers zijn ook allemaal gespoten met mooi glitter blauw is niet lelijk. En onder het motto blauw is niet van jou gaat er gewoon alles uit geen discussie mogelijk.

Hiervoor zetten wij dan meestal ook duidelijk in de offerte wat we voor aansluiting nodig hebben. Als deze er dus is zetten we daar meteen rechtstreeks onze paddestoel aan hebben we niets meer met de rest te maken. Dat scheelt toch nog wel eens wat problemen.

Ik denk wel dat het '' dan steek ik deze gewoon ff hierbij '' het meest voorkomende probleem is bij uit knallende stoppen.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Op grotere klussen hebben we meestal krachtstroom nodig en zetten we onze eigen krachtstroomverdeler neer. Onze stekkers zijn ook allemaal gespoten met mooi glitter blauw is niet lelijk. En onder het motto blauw is niet van jou gaat er gewoon alles uit geen discussie mogelijk.

Hiervoor zetten wij dan meestal ook duidelijk in de offerte wat we voor aansluiting nodig hebben. Als deze er dus is zetten we daar meteen rechtstreeks onze paddestoel aan hebben we niets meer met de rest te maken. Dat scheelt toch nog wel eens wat problemen.

Ik denk wel dat het '' dan steek ik deze gewoon ff hierbij '' het meest voorkomende probleem is bij uit knallende stoppen.
      Ja, o kijk daar..een stopcontact..zal wel 220 zijn, inprikken met m'n tape setje, en vervolgens er achter komen dat men in een patchrack van een dimmerveld heeft ingeprikt, poef zei het grotendeel van het taperack, van de tapemixer die niet even kon wachten tot het moment dat ik hem een kabel
      (220vpuntje) kon aanleveren...

Ik pak bij bands altijd van de 63A altijd 1x 32A verdeler naar het geluidsrack, en 1x 32A voor het licht, 1e fase front, 2e tegen en 3e fase tegen + special fx.. tenzij er meer stroom nodiig is natuurlijk:D maar een vaste volgorde hanteren vindt ik zelf erg makkelijk, op mijn verdeler geef ik vaak met 3 stukjes witte gaffa en een stift aan, wat er op welke fase is geprikt, mocht er iets uitvliegen, weet ik waar ik/een collega moet zoeken....

Comment

Vooral dat van die tape kan je heeel veel werk en ellende schelen.

Kwa stroom is dat denk wel de tip van de dag ja. Gebruik je meer dan 1 groep, pak wat tape en een stift en labellen!!

Comment

Working...
        X