Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oordopjes!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oordopjes!

Omdat ik het eigenlijk nergens wist te plaatsen plaats ik het hier.

Voor me mp3 zoek ik goede oordopjes voor een leuke prijs 80 euro voor oordopjes vind ik te ver gaan namelijk haha.
    De eis die ik stel is dat ze ook tijdens het wielrennen in me oren moeten blijven hangen.
    Help me want deze oordopjes zijn ruk ook het geluid klinkt zo erorm plat en daar baal ik van!

Heb deze gezien in de shop is dit leuk voor mijn mp3?
    Klikklak

Ik heb zelf zeer goede ervaringen met de Sennheiser CX 300-II Precision. Gewoon een strak en helder geluid, en ze sluiten goed af, met drie maten ooradapters.

Toen ik die de eerste keer luisterde had ik Armin van Buuren vs Rank 1 - This World is Watching Me (Cosmic Gate remix) opstaan, en dacht ik "WAUW, wat een bass uit oordopjes". Maar wellicht nog belangrijker, het heeft ook een helder en lekker sprankelend hoog, dus het klinkt ook niet dof.

Comment

Vallen deze niet gemakkelijk uit tijdens het sporten?

Comment

Bij standaard oormaten niet.

Comment

Ik heb ze ook en ze blijven langer in je oor zitten dan Ipod oortjes

Comment

Ik heb die oordopjes ook, geweldige dingen voor het geld :) en vallen bij mij tijdens sporten nooit uit.

Comment

Ja maar ik en sporten is al nieuw.... haha dan moet ik ze toch maar eens serieus bekijken.

Comment

De sennheiser heeft soort oortjes die ( volgendsmij) verder in je oor zitten waardoor ze er niet zo snel uitvallen

Comment

Dat zouden dan de OMX 80 moeten zijn. Verder heeft Sennheiser niets (meer) in het assortiment qua sport in-ears.

Comment

Working...
                  X