Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat eerst te kopen . . .

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat eerst te kopen . . .

Hey,
    Ik zit met wat, waar ik nog steeds maar niet uit kom.
    Wat ik in mn lijstje heb:
    2 setjes parren
    1 denon hd2500
    1 denon mixer
    3 flightcases als nieuwe meubel ( actuele meubel kan ook nog wel even.. )

Ik kom er maar niet uit.. weet iemand iets?

Waar heb je momenteel het meest behoefte aan?
    Dat moet je dus als eerste doen.

Comment

Wat heb je al?

Als je al een mixer hebt kan die denon mixer nog wel even wachten. Wat heb je voor afspeelappratuur? Als dat nog voldoet kan die hd2500 nog wel even wachten...

Basisverlichting is natuurlijk altijd handig, als je geluid maar een beetje goed is. Als je er mee wilt gaan draaien, kun je misschien beter eerst je geluid in orde maken dan beide half. Als je al een leuke mixer en cd-speler/computer hebt, dan is licht natuurlijk leuk.

Omdat je al aangeeft dat je meubel nog wel even mee kan, zou ik daar even mee wachten.

Dus, wat vindt je zelf het belangrijkste? Wat heb je het hardst nodig? Als je geen mixer hebt zou ik daar mee beginnen. Maar dit is natuurlijk persoonlijk!
      Last edited by rick1993; Monday-05-04-2010, 20:44.

Comment

Kwa licht heb ik nu 4 scans, 2 mhtjes en een strobe.
        Geluid heb ik verder compleet, maar wil die Denon HD ipv een laptop gaan gebruiken. De mixer is nodig voor het nieuwe meubel, die past er dan mooi precies in. heb trouwens ook al n denon cd speler.
        Parren kan ik verder altijd nog lenen, dus het is echt beetje wisselend iets..

Comment

Ik zou voor de parren gaan omdat je die nog niet heb en je met de rest nog wel even vooruit kan.

Comment

Ik zou juist wel voor een meubel gaan.. Een goed handelbaar meubel. Hoe vaak ik al tussen oplossingen heb bedacht is niet meer op twee handen te tellen en het kost alleen maar geld. Als jij met een mooi meubel als basis begint kun je vanuit daar verder werken, maar een meubel wordt het hart van jou drive-in show...

Vraag maar aan Beckers entertainment, Rick of Citybeatz hoe ideaal het is om een stel kisten te hebben, waarbij het allemaal vast zit en het alleen een kwestie van inprikken is. Daarna heb je weer tijd om de juiste apparatuur te updaten rekening houdende met je meubel.
            Last edited by roderickk; Monday-05-04-2010, 21:41.

Comment

Wat het is, is dat voor het nieuwe meubel het volgende al moet komen:
              Elation stage setter
              VJ set
              HD2500
              Denon mixer
              nog ander mixergeval voor meer microfonen
              laadjes
              blindplaten
              en nog wel meer, waar ik nog geen geld voor heb ;)

Comment

Sparen.. Start niet een topic waarbij je keuzes al gemaakt hebt. Daarnaast voer je altijd nog je eigen bedrijf en hoeft er niet iemand jou handje vast te houden. Zelf keuzes maken. Doe je het goed dan wordt je groot anders niet.

Comment

En met bovenstaande wil ik graag de discussie sluiten, gezien het feit dat je zelf al een idee hebt van de volgorde.

Comment

Working...
                  X