Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aggegraat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aggegraat

Hallo,

Binnenkort moet ik ergens buiten staan en daar komt een geluidsset te staan van 7500 watt.
    Alleen werk ik dan voor het eerst met een aggegraat.
    Ik moet aan de organisatie doorgeven wat voor aggegraat ze moeten halen, maar waarschijnlijk ben ik niet de enige die stroom aftapt en moeten er ook koelkasten etc. op komen staan.

waar moet ik allemaal aan denken en hoe moet ik dit oplossen?

Ik zou sowieso regelen dat je dan je eigen aggregaat krijgt.. En daarnaast lijkt het me verstandig dat je bij de aggregatenboer samen gaat kijken én overleggen met de organisatie.

Comment

owke, en tot hoeveel gaat een normale aggegraat? (dan bedoel ik er een die niet zo duur is en niet al te groot)
      8/9000 watt zou mooi zijn???

Comment

Ik denk dat je het beste eens contact opneemt met de lokale verhuurder van aggregaten die er ook nog een beetje verstand van heeft. Denk hierbij ook aan het feit dat je aggregaat gestabiliseerd moet zijn.

Comment

Kijk daarom, maar ik wil eigenlijk een aantal dingen weten voordat ik contact op ga nemen met aggreko (of de organisatie met aggreko) zoals dat de aggregraat gestabilliseerd moet zijn (ik zou trouwens niet weten wat dat betekent)

Comment

Een verhuurder van die dingen weet dat wel.
            Die weet wel wat je nodig hebt.
            Enige tip die ik je kan geven, is dat je niet na de oranje verhuurfirma moet gaan. Die aggregaten zijn niet altijd even gestabiliseerd.

Comment

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
              Een verhuurder van die dingen weet dat wel.
              Die weet wel wat je nodig hebt.
              Enige tip die ik je kan geven, is dat je niet na de oranje verhuurfirma moet gaan. Die aggregaten zijn niet altijd even gestabiliseerd.
              Ook fijne ervaringen met Boels? :)

Comment

Boels heeft ook hier voor vele teleurstellingen gezorgt, uiteindelijk zijn hun een allround verhuurbedrijf en is het maar een tak van hun assortiment, ik raad dan ook aan om echt naar iemand toe te gaan die er verstand van heeft.

Neem altijd een aggregraat die het makkelijk aan kan het liefste een aggegraat die net iets te groot is zo hoeft die ook geen overdreven toeren te maken.

Comment

Hoeveel watt geluidset zeg je?

Comment

Er staat bij de geluidset Vermogen: 7500 watt

Comment

Hoeveel stroom trekt je versterker, dj set, meegenomen koelkast, verlichting?

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                        Er staat bij de geluidset Vermogen: 7500 watt
                        Weet je ook wat voor geluidset het is of zijn dit gewoon de piekwaarden. 7500watt is niet alle daags namelijk.

Comment

Originally posted by Citybeatz View Post
                          Hoeveel stroom trekt je versterker, dj set, meegenomen koelkast, verlichting?
                          Geluidsset komt bij fenb vandaan en heeft een RMS vermogen van 7,5 Kw.
                          Verlichting zet ik denk ik niet neer (dit om de volgende redenen: - Het moet zo weinig mogelijk kosten - Te weinig stroom?? - het enige wat ik zelf aan verlichting heb zijn 2 4-bars par56)

Wat er voorderest van stroom voorzien moet worden moet ik nog vragen aan de organisatie.

Comment

Zou je überhaupt de klus wel nemen dan?

Zitten hoop risico's aan vast waar je vast geen betaling voor krijgt. Ik zou het wel weten, voor weinig geld kom ik niet uit bed of ga ik riskeren dat die aggregaat per ongeluk me apparatuur molt.

Je hebt er zelf de ballen verstand van of je dit tot een goed technisch einde kunt brengen (ik heb anders ook geen ervaring met argregraten en begin er bewust niet aan).

Comment

Ik zal wel moeten, het is voor ons buurtfeest.
                              Ik moet het zoiezo gratis doen maar dan ben ik weer toch een ervaring rijker?

Ik moet inderdaad nog even kijken hoe ik dat doe met die aggegraat/geluidsset.

Comment

Working...
                              X