Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skytronic failliet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jazeker, ik maak me niet te veel druk om. Ik wil ook niet zeggen dat al dat spul in een keer kapot is.
    Maar wil toch een keer kijken naar andere speakers; zoals db cromo etc.

Comment

Je hebt die speakers volgensmij nog niet zo heel lang, als je ze nu gaat verkopen zul je veel minder ervoor terugkrijgen dan je ervoor hebt betaalt. Ze zullen vast nog wel een tijd meegaan, dus kun je beter wachten tot ze echt bijna stuk gaan.

Comment

Ik zeg ook niet als dat meteen moet gebeuren. het vernieuwen van mijn set.
        nja.. back-on topic?

Comment

Vandaag stond er in de krant (TC Tubantia) meer info over het het faillissement van skytronic:

Klik hier

Comment

Heb het ook gelezen vanmorgen.
            Ik hoop dat ze weer doorstart krijgen. Zowel voor mij als voor het bedrijf zelf.

Comment

Feitelijk kapot door slecht management dus.

Comment

Dat is niet helemaal waar. Als we de nieuwsbronnen moeten geloven was dit vooral te wijten aan de overname van een Frans bedrijf en de uitkoop van een aandeelhouder.

Nu kun je dit slecht management noemen, maar een bedrijf zit wat complexer in elkaar als dat.

Comment

Jammer, ze hadden soms wel leuke onderdelen te koop.

Comment

Het meeste is nog wel OEM te verkrijgen hoor.

Comment

Originally posted by Patrick View Post
                      Het meeste is nog wel OEM te verkrijgen hoor.
                      Is ook wel zo, maar ik kocht wanneer ik een kapotte print had of wanneer ik flightcase onderdelen nodig had direct bij ze in.

Comment

Spijtig, heb hier ook een versterker staan. Het was toch een van de beter bugetmerken, wat gebeurt er nu met verkoop qua bax betreft?

Comment

Hoe bedoel je dat? Wat waren volgens jou de 'slechtere' budgetmerken dan? Skytronic heeft veel spul in de laagste prijsklasse (wat niet inhoud dat de prijs/kwaliteits verhouding niet goed is).

Skytronic heeft (had) veel OEM producten, die showtec, JB (?) oid. ook hebben, dus je kunt wel iets soortgelijks nog bestellen waarschijnlijk.

Comment

De Skytec/US Blaster producten gaan uit de verkoop. Echter, zoals rick1993 aangaf, is veel OEM geweest, en van alles zijn nog wel onderdelen te verkrijgen. De garantie blijft daardoor gewoon zoals hij is.

Comment

Jammer. Ben vroeger begonnen met twee skytec 200 wat boxjes. 1 keer was de woofer kapot. maar verder niks. Nu koop ik meestal van behringer maar niet meer skytec of skytronic vond het niet zo een goed merk.

Gr Walter

Comment

Tja, de kosten voor die kastjes vallen dan ook enorm mee, je kunt er dan ook niet te veel van verlangen. Het maakt het echter wel aantrekkelijk om als beginner met laag budget iets aan te kunnen schaffen.

Comment

Working...
                                X