Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skytronic failliet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Spijtig al zal ik het zelf niet missen heb namelijk nooit wat er van gehad.

Comment

Same, zal het alleen jammer vinden voor het personeel.

Comment

Originally posted by Paradise View Post
        Same, zal het alleen jammer vinden voor het personeel.
        Ik vind het inderdaad jammer voor het personeel; ik kocht er soms wat electronica onderdelen en flightcase spulletjes, maar OEM=OEM, dus die zullen elders ook te verkrijgen zijn.

Comment

Jammer de kwaliteit was ZOO goed XD!!

Comment

Over de kwaliteit zelf valt te twisten, feit is wel dat de prijs/kwaliteitverhouding prima in orde was en er best leuke producten bij zaten voor het geld.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Wellicht komt er nog iets van een doorstart.
              Goh Rick, je kan in de toekomst kijken;).

Las net dat Skytronic een doorstart heeft gemaakt onder de naam Tronios B.V.
              No worries voor de Skytronic liefhebbers meer;)

Comment

Ik heb zojuist even gebeld daar dealer van skytronic moest nog een en ander hebben.
                Hij had het zelf nog niet gehoord.

Comment

Als het goed is hebben de dealers onderstaand bericht ontvangen:

Zoals u waarschijnlijk weet is de firma Skytronic onlangs failliet verklaard.

We zijn er trots op u te kunnen mededelen dat we een doorstart van Skytronic hebben kunnen realiseren onder de nieuwe naam Tronios B.V.

Het grootste deel van de werknemers van Skytronic zal wederom werkzaam zijn in de nieuwe firma.

Tronios B.V. heeft de activa; voorraad, debiteuren (openstaande posten) en merken overgenomen.

Als vaste klant van Tronios / Skytronic hoeft u zich geen zorgen te maken over de garantie, U kunt ook wat dit betreft 100% op ons rekenen in de toekomst!

De komende weken zal er hard gewerkt worden om de activiteiten zo snel als mogelijk weer op te kunnen pakken. De planning is dat Tronios B.V. binnen twee weken weer volledig operationeel zal zijn.

De nieuwe website van Tronios B.V. kunt u vinden op: www.tronios.com

Comment

Oké toch mooi om zeker te weten.

Comment

Originally posted by dj nick View Post
                      Ik heb zojuist even gebeld daar dealer van skytronic moest nog een en ander hebben.
                      Hij had het zelf nog niet gehoord.
                      Dat kan goed kloppen want volgens mij zijn de dealers niet ingelicht over het faillietsement
                      (ik als dealer ben namelijk ook niet ingelicht)

Comment

Dat verhaal heb ik (tijdens onze schoolmusical) ook van verschillende mensen gehoord...
                        (dat ging over het faillisement, niet over de doorstart)
                        Last edited by rick1993; Sunday-16-05-2010, 12:52.

Comment

Het bericht dat Paradise heeft gepost komt van het forum van een dealer vandaan(Als hij dezelfde bron als mij heeft;)). Die hebben dus wel bericht gekregen..

Comment

Skytronic levert op het moment niets meer, en Tronios is nog niet helemaal up-en-running, en naar mijn weten leveren zij op het moment ook (nog) niets uit. Dit kan een reden zijn.

Comment

Het bericht van de doorstart heb ik wel gekregen maar van het faillisement ben ik nooit door skytronic zelf op de hoogte gesteld.

Comment

De website is trouwens nog online http://www.skytronic.nl/index.php alleen staan nog wel de maart knallers er dus hij is niet aangepast denk ik.

Comment

Working...
                                X