Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skytronic failliet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skytronic failliet

Voor alles skytec, skytronic, citronic fans onder ons slecht nieuws.

Vandaag stond in de krant dat het Nijverdalse bedrijf failliet verklaard is.

Zie hier het volledige bericht:

www.oost.nl: de website voor het regionale nieuws uit Overijssel, de programmas van Oost en veel meer...
    Last edited by rick1993; Friday-16-04-2010, 14:30.

De ene post zegt dat er 23 mensen werkten en de ander 45??

Comment

Hmm... toch maar m'n Bart Smit lampjes bewaren, die zijn over een jaar of 20 veel geld waard.:D

Comment

Wellicht komt er nog iets van een doorstart.

Comment

Haha klopt. Ik heb het ook gelezen vandaag.
          Heb Rick nog wel gemaild hoe het ging mocht er bij mij wat kapot gaan, omdat ik nogal veel van van skytronic heb.

Comment

En?

Comment

Garanties en defecten worden nog steeds gewoon door ons afgehandeld, dus geen zorgen mocht er iets defect gaan binnen de garantietermijn.

Comment

Oke goede service weer. Verder ik hoef me sowieso geen zorgen te maken want ik heb geen skytronic.

Comment

Jammer, maar is las al een paar weken geleden dat het bedrijf niet erg goed liep.

Gelukkig heb ik mijn mushroom alleen van Skytronic, dus daar hoef ik mij ook niet zorgen om te maken.

Comment

nja... dan probeer ik ook zo snel mogelijk mijn set boxen te vernieuwen en naar een ander merk overstappen. duurt helaas nog wel een tijd, omdat ik het geld er niet voor heb.

Comment

Nu Skypech failliet is betekend het niet dat je spullen nog sneller stuk gaan hoor.

Comment

Nee, zeker niet. Maar als ik er wat mee heb zou het wel wat moeilijker worden.
                        En moet toch eenmaal naar een ander merk overstappen...

Comment

Hoezo zou het moeilijker worden dan?

[edit] Verplaatst naar Overige Onderwerpen

Comment

Als skytronic niet meer bestaat, als dat helemaal weg is waar willen jullie de onderdelen vandaan halen? Er zal eerste tijd nog voorraad zijn hier in Nederland. Daarna zou je naar china heen moeten de onderdelen halen.

Maarja, zo zie ik het. Zit niet in de verkoop wereld...

Comment

Maak je daar maar niet teveel druk om, als we zeggen dat we alle garanties en defecten gewoon afhandelen dan doen we dat ook. ;)

Comment

Working...
                              X