Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verjaardag 16 jarige, speciaal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verjaardag 16 jarige, speciaal?

Hey,
    Ik heb aankomende woensdag een verjaardag van een 16 jarige waar ik moet draaien. Ik heb enkel nooit 16 jarige gedaan, en volgendsmij is dit nog een redelijk speciale leeftijd?

Doen jullie daar altijd iets speciaals? hoe ziet jullie avond er uit bij 16-jarige?

Bedankt hé !

Jij bent toch de DJ?

Je moet je publiek aanvoelen. Ik kan nou wel wat nummers gaan noemen, maar ik heb geen flauw idee van welke muziek die 16-jarigen houden, welke stijl willen ze? Bijv. bij mijn vriendenclub zou er sowieso piratenmuziek gedraaid worden, maar daar vinden sommigen weer helemaal niets aan!
    Last edited by rick1993; Sunday-02-05-2010, 13:28.

Comment

Probeer op school eens een paar 16-jarigen te strikken om een poll in te vullen, waarbij ze aangeven wat voor muziek ze leuk vinden. Ik denk dat je het voornamelijk moet gaan zoeken in top40, dirty house en r&b. Afhankelijk van het volk waar je voor draait kan apres-ski of Hollands ook nog en dan met name de meezingers.

Maar ook zoals hierboven al gezegd werd, kwestie van aanvoelen. Je merkt vanzelf wel wat aanslaat en wat niet.

Comment

Muziekstijl wordt top-40, maar ik bedoel of daar ooit iets speciaals gebeurd, je hebt bij mensen die 50 jaar worden zoon speciaal lied daarvoor, dat iedereen dan gaat zingen. ik bedoel zoiets, ik weet niet of dit bij 16 jarige is ;)

Comment

Hoeveel topics worden er nog geplaatst, "Hallo ik moet binnenkort op feestje voor xx jarige of voor de voetbalclub draaien en ik weet niet wat ik moet draaien".

Mijn advies, ga maar eens denken of je wel geschikt bent als DJ of dat je dit soort klussen wel wilt.

Je ziet pas op de avond zelf wat voor feestneuzen je voor je neus hebt, vertrouw op je "ervaring", muziek kennis en je gedownloade mp3tjes. Het wordt vooral héél veel commerciële muziek of niet.

Suggestie
          Suggestie
          Suggestie
          Suggestie
          Suggestie

Originally posted by dj-drace View Post
          Muziekstijl wordt top-40, maar ik bedoel of daar ooit iets speciaals gebeurd, je hebt bij mensen die 50 jaar worden zoon speciaal lied daarvoor, dat iedereen dan gaat zingen. ik bedoel zoiets, ik weet niet of dit bij 16 jarige is ;)
          HUH?

Wil je de club van 50 lied gaan zingen? Vooral doen! Wie weet pakt het goed uit, jij bent de artiest!

In dat geval doe dan ook gelijk

Dit, zoiets en dit en vooral dit
          Last edited by Citybeatz; Sunday-02-05-2010, 16:02.

Comment

Ik zal wel een beetje mn showtje ter plekken in mekaar gaan zetten. toch bedankt.

Comment

Hoe doe je het normaal dan?

Vooraf playlist maken?

Comment

Nee, ik kijk net wat voorn feest het is. maar ik dacht dat iemand die 16 werdt, een speciale verjaardag is. net zoals 50 dat je abraham of sarah wordt. zo heb je ook 25 jaar getrouwd ect. maar dan valt de 16 daar dus niet onder denk ik. Weten jullie nog wel goede meezingers?

Comment

Voor de meezingers is onderhand een apart topic.

Comment

Weet ik, had ik toen maar aangemaakt.

Comment

Ik zing nog wel eens mee met de kabouter plop dans. als iedereen gezellig mee danst. Geweldig vind ik dat en dat als 14 jarige pas ging er iemand mee om het is een keer te zien. Hij keek de hele avond zijn ogen uit. en als iemand vraagt is dat allemaal van jouw? Sta ik voor trots om Ja terug te zeggen:D

Comment

Maar niet elke 16-jarige zit hier op te wachten, is dus een kwestie van aankijken.

Comment

Klopt dat is waar meestal rond 12, 13 met mensen rond de 16 nog niet veel gehad.

Comment

Working...
                          X