Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-Shop opendag! [ontmoetingstopic]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LaRoche View Post
    En beviel de open dag wel? Heb je nog tips of op/aanmerkingen, dan kunnen we kijken wat we volgend jaar anders kunnen doen;)
    meer handtekeningen uitdelen vooral van jou

Nee, was helemaal goed. Alles netjes afgezet etc.

Comment

• Foto's zijn in ieder geval genoeg gemaakt, heb er een glimp van mogen opvangen. ;) Worden net als vorig jaar gepubliceerd op een apart plekje op de website.

Comment

• Ik vond het wel leuk, was het wel waard 4,5 uur met de trein :cool:.

Ik ben samen met DJ Nick geweest. Nog even gesproken met Rick en LaRoche, Citybeatz en Free energy nog even een hand gegeven, in het begin mijn bestelling van 7 euro gedaan bij SuperMatt (die ik eerst aanzag voor Rick...) en DJ Nick heeft bij Robert zijn 2 scanners besteld.

Volgensmij heb ik Patrick in het voorbijgaan nog even hoi gezegd, maar hij liep toen net weg uit het kantoor.

Een aantal verbeterpuntjes:
        -Naambordjes voor de medewerkers?
        -Het goede voorbeeld geven omtrent safety's! (in de tenten aan de carrés)
        -Meer korting?
        (edit: dat nog meer korting was natuurlijk een beetje als grapje bedoeld, ik weet heus wel dat je bij Bax niet te veel betaald...)

Het volledige fotoalbum komt volgende week op de site van Bax, las ik net. Er staan al wel een paar foto's op: http://www.bax-shop.nl/nieuws-items/...-dag-2010.html

Nou nog maar de uitslag van de verloting van de producten afwachten...
        Last edited by rick1993; Sunday-23-05-2010, 14:22.

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
          Een aantal verbeterpuntjes:
          -Naambordjes voor de medewerkers?
          -Het goede voorbeeld geven omtrent safety's! (in de tenten aan de carrés)
          -Meer korting?
          Nog meer korting :O

Enig idee wat het kost om zo'n grapje als een opendag te organiseren?

Overigens heb ik nog wel een verbeterpuntje, laat al die vertegenwoordigers maar hun vrouw/vriendin meenemen. Man man man .. :D

Comment

• -Naambordjes voor de medewerkers?
            Daar is bewust van afgezien. De precieze reden hierachter weet ik niet, dus die moet ik je schuldig blijven. ;)

Overigens moet ik toegeven dat ik zelf amper in de tenten geweest ben en zeker niet heb gelet op carrés en cosoorten. Ik ga het in ieder geval wel doorspelen, want is toch een stuk veiligheid.

Comment

• De scanners die ik gister heb gekocht worden dinsdag verstuurd, krijg ik hier nog track en trace code van?

voorderest was super mooi zoals ik al zei in eerdere post, het was zeker de 4.5 uur trein reis waard.

En nu nog de verloting afwachten...

Comment

• Paketten worden pas dinsdag weer verstuurd, dus dan krijg je als het goed is vanzelf de T&T code en een bevestiging.

Comment

• Ik wist dat ze dinsdag verstuurd werden, dat is me verteld. Dan zie ik dinsdag wel bevestiging en track en trace code.

Comment

• De eerste video's beginnen al op Youtube te verschijnen!

Hier alvast een videootje van the Partysquad, met op 1.30 de special effects van MagicFX

En Cassey Doreen was ook van de partij, met de American DJ lighting demo. :)

Comment

• Cassey Doreen kon er ook wat van, ik kan het niet nadoen. Ik moet eerst al een hele studie volgen om table tops goed te kennen en bedienen. Dan nog op de beat mixen...

Nee, niks voor mij dat mixen:D

Comment

• bij de terug blik open dag 2010 onder de foto's de link naar twitter werkt niet. jullie hebben als link: http://www.bax-shop.nl/www.twitter.com/baxshop. Www.bax-shop.nl weghalen dan werkt de link wel;)

(edit, verkeerde topic. laat in de avond...)

Comment

• Dank voor de melding, heb hem aangepast!

Comment

• Kan dat er bij door, verkeerde topic? :p

[edit Rick]Hmja, bij deze versleept.
                            Last edited by Rick; Sunday-23-05-2010, 23:43.

Comment

• En voor diegenen die zich afvragen wat ik (en Patrick) de hele dag gedaan hebben:

Comment

• Warm hok gehad? Deo bij de hand:p

Comment

Working...
                                X