Ja ik probeer met Rick1993 mee te gaan. Alleen heeft hij vooraf excursie(?) naar Londen en is niet zeker of hij nog naar bax gaat.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bax-Shop opendag! [ontmoetingstopic]
Collapse
X
-
O, nou ben ik al verplicht om te gaan.
Niet dat ik dat erg vindt ofzo...
Ik kom naar alle waarschijnlijkheid vrijdagmorgen om een uur of half 8 ('s morgens) terug uit Londen (kan later worden ivm met vertragingen). Dan ga ik de hele dag slapen en dan ga ik zaterdag denk ik wel naar Bax, ik heb al gezord dat ik dat weekend niet hoef te werken. Ik zal deze dagen eens even met mijn ouders overleggen en een goedkoop treinkaartje proberen te bemachtigen...
EDIT:
De eerste trein op 22 mei vertrekt om 7:04 uit Oldenzaal, dan ben je 11:22 in Goes. Er is werk aan het spoor tussen Arnhem en Nijmegen dat weekend...Last edited by rick1993; Monday-10-05-2010, 16:32.
Comment
-
Ik kijk nog even hoe ik ga... Met de auto is klein half uurtje maar me pa wilt daar geen 2 uur rond lopen haha of ik ga met de trein. of als het goed weer is op de fiets maar dat denk ik niet haha Gr Walter P.s. Ik ben ook maar 14 hoor.... Al denken veel mensen dat ik 16 ben ofzo. En vragen altijd is dat van jouw en zijn ze meestal verbaast als ik zeg dat ik 14 ben en het meestal allemaal van mij is
Comment
-
Originally posted by rick1993 View PostEDIT:
De eerste trein op 22 mei vertrekt om 7:04 uit Oldenzaal, dan ben je 11:22 in Goes. Er is werk aan het spoor tussen Arnhem en Nijmegen dat weekend...
In Arnhem, dan kan het zijn dat ik pa nog tegen kom, die zit momenteel in de spoor werken.
Comment
-
Misschien leuk om de basis wat op te frissen of eens te kijken wat American DJ zoal meeneemt? Ik zag dat je op zoek was naar wat lichteffectjes. ;)
En sowieso staan er ook een boel stands van merken, o.a. van MagicFX met special effects. Lijkt me persoonlijk ook de moeite waard om eens langs te lopen en een babbeltje te maken, al heb ik daar zelf geen tijd voor. :D
Comment
-
Persoonlijk vind ik de reis naar Goes wat ver om lichteffectjes te kijken.
En mijn basis DMX kennis opfrissen, ik kan me daar weinig bij voorstellen...
En mat AKG microfoons werk ik niet, we werken uitsluitend met Shure, Sennheiser en Audio Technica.
Een workshop om met enige regelmaat op te frissen zijn dingen als digitale tafels, rigging/veiligheid en eventuele nieuwe pro lichttafels, maar ik snap heel goed dat dit niet de grootste afzetmarkt is voor jullie. Maar wellicht dat dat volgend jaar anders is.
Comment
Comment