Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-Shop opendag! [ontmoetingstopic]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Aanwezig op open dag:
    1. Rick [9.00-17.00u]
    2. Patrick [9.00-17.00u]
    3. DJ Nick en Rick1993 [11:30-???]
    4. Dj-Walter [ong 10:00u tot ong 12:00]
    5. Bart [10.00 - 14.00?]

Comment

Aanwezig op open dag:
      1. Rick [9.00-17.00u]
      2. Patrick [9.00-17.00u]
      3. DJ Nick en Rick1993 [11:30-???]
      4. Dj-Walter [ong 10:00u tot ong 12:00u]
      5. Bart [10.00 - 14.00u?]
      6. Jochanan [09.00-17.00u]
      7. Edwin [09.00-17.00u]
      8. Marc [09.00-17.00u]
      9. Jasper [09.00-17.00u]
      10. Robert [09.00-17.00u]
      11. LaRoche[09.00-17.00u]
      12. SuperMatt [09.00-17.00u]

Comment

Ik zal jullie wat verklappen.. in de ochtend kom ik ook eventjes langs :p

Comment

Moet je het wel even in het lijstje zetten he!

Comment

Ik kan helaas niet komen. Die avond moet ik draaien en mijn vader heeft geen zin om mij 's ochtends naar Goes te pendelen :) .

Comment

Waar woon je dan ongeveer in de buurt? Middelburg? dan kan ik altijd zo een lift aanbieden!

Comment

Meetingpoint is bekend, en dat wordt de 3x1m banner van onze Bax-shop.nl veiling. Kan dus niet te missen zijn. :)

Ik zal daar indien mogelijk een paar keer voorbijlopen, mocht je me tussendoor zien lopen mag je me altijd even groeten. ;)

Comment

Ik kan helaas niet langs komen, want ik heb een wedstrijd in Middelburg. En ik heb geen zin om met een gedeelte van m'n team langs te komen. Helaas! Ik keek er zo naar uit, en kan ik nog steeds niet. Veel plezier allemaal!

Comment

@Patrick: aanwezig op de open dag van 9 tot 17u? Wat dacht van 7 tot 2u 's nachts de volgende dag? ^^

En ja mensen, ik ben er ook! Zal een kaartje met m'n naam rond m'n nek hangen, schroom inderdaad niet om even je hand op te steken mocht je me herkennen!

Comment

Maar dan ben je technisch gezien niet aanwezig op de Open Dag, maar op de zaak. ;)

Comment

Originally posted by SuperMatt View Post
                        @Patrick: aanwezig op de open dag van 9 tot 17u? Wat dacht van 7 tot 2u 's nachts de volgende dag? ^^
                        Maar dat is voorbereiding, afbreken en afterparty he. ;)

Comment

ik kan ook niet komen.... whaaaaa ik word gek!

Comment

Ach Ike kan wel :) al ruim in mijn agenda schreven... Heb dr zo een zin in kan ik toch mijn bestelling ophalen omdat hij eerder bij bax is binnen gekomen joppie! ( sorry voor de mensen die niet kunnen komen)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                              Maar dat is voorbereiding, afbreken en afterparty he. ;)
                              Zet mij dan maar neer voor vanaf vandaag, hele dagen aan de telefoon gehangen door die Open Dag. =D

Comment

Zoals al op nummer 11. genoteerd: ich bin dabei:D

Comment

Working...
                                X