Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax-Shop opendag! [ontmoetingstopic]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Denk ook om het forum meeting point bij de veilingbanner (naast de friettent :D ) Ikzelf ben er om 1 uur, Rick is er om half twee.

Comment

Ook ik zal er rond half twee zijn!

Comment

Ik ben al thuis.... was er van half 10 tot 12 uur.... ben nu al mijn spullen en gratis dingen aan het opruimen! vond het leuk om geweest te zijn!

Comment

En wat heb je allemaal gekocht?

Comment

Nou een dmx4all controller. en heb veel cdtjes meegenomen met demo software. daar ben ik nu mee aan het spelen!

Comment

En beviel de open dag wel? Heb je nog tips of op/aanmerkingen, dan kunnen we kijken wat we volgend jaar anders kunnen doen;)

Comment

Ja ik vond het erg goed. ik was voor het eerst op de opendag dus ik weet niet wat er verbetert is. Ik vond het erg leuk en ik vond het aanbod erg groot van wat er stond. Alles was goed geregeld en afgezet. Ik vond het een leuke dag!

Comment

Mooi dat het goed bevallen is dan. ;) Ook nog workshops gevolgd o.i.d.?

Comment

ja was ik van plan. Maar ik dacht dat iedereen achter een pctje kon zitten en bijv. zelf een dmx plannetje maken of iets dergelijks bij de dmx software workshop. En ik heb ook nog even bij de draadloze microfoon workshop gekeken. En nog bij de tent van de dj school nog wat gedaan. en verder veel rond gekeken. En bedenken hoe ik al die dingen later op mijn kamer zou krijgen haha.

Comment

• In de meeste gevallen kan je de software voor DMX-sturingen gewoon downloaden om daar zelf mee te stoeien, dus dat kan je thuis ook altijd nog eens nazien, bijvoorbeeld met MyDMX. ;) Ben je er wel wijzer van geworden of heb je er niet lang bij gestaan?

Comment

• Ja ben dr wel wat wijzer van geworden hoor. Maar ik stoei nu wat meer met freestyler. Wie weet koop ik ooit nog wel eens mydmx

Comment

• ik zou dan daslight gebruiken werkt lkkerder..
                          download de demo! en als je de demo van mydmx gebruikt vind ik dat veel minder lekkerder.

Comment

• Werk dat met dmx4all?

Comment

• Wellicht een idee om daar een ander topic voor te gebruiken ;)

Comment

• Kommen er ook nog foto´s op de site te staan van de opendag?:d

Comment

Working...
                                X