Announcement

Collapse
No announcement yet.

Crisis onder drive-inshows?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Crisis onder drive-inshows?

Hallo allemaal,
    Zoals jullie allemaal wel weten / misschien al merken,
    is de kredietcrisis al een lange tijd aan de gang.
    Wie heeft hier al echt iets van gemerkt?
    Bijvoorbeeld, minder klanten in bepaalde periodes, waar je er eerst meer had bijvoorbeeld?
    Of heb je last van concurrenten in jouw buurt?

Over zulke dingen leek het me wel leuk hier te posten... in dit topic.

Ik had ooit ergens zo'n topic gezien (dacht ik) hier, maar kon het niet meer vinden dus maar nieuwe gestart.

Dus: vertel je ervaringen hiermee / bevindingen,

Krijg alleen maar meer klanten (alles behalve crisis hier dus).

Comment

Crisis zou ik het niet noemen, moet zeggen dat ik er sowieso niet zo gigantisch veel van gemerkt heb op wat speculaties en 'ojee een crisis'-geroep na.

Comment

Je merkt(e) wel degelijk dat er minder budgetten was de afgelopen tijd.

Licht en geluid verzorging wordt versobert tot het absolute minimum, klussen gaan over voor tientallen euro's verschil van een vaste leverancier naar een nieuwe onervaren aanbieder.

Er zijn zeker verschuivingen geweest in de (semi) professionele markt; over de hobby-bobbers kan ik niet spreken maar kan me goed voorstellen dat zij hier beter van zijn geworden of niets hebben gemerkt.

Originally posted by Paradise View Post
        Krijg alleen maar meer klanten (alles behalve crisis hier dus).
        Ik kan het ook waarderen wanneer je iets onderbouwt. Want ik snap echt geen *** van jouw "bedrijfsvoering" in zoverre hier spraken van is.

Comment

Originally posted by Rick View Post
          'ojee een crisis'-geroep
          Ja, dat geroep is hier ook niet onbekend ;)
          Maar sommige scholen die een feest willen geven o.i.d vragen wel minder dan bijvoorbeeld het feest ervoor o.i.d dus dat zou misschien wat te maken kunnen hebben met deze ''krediet crisis''?
          (zoiets had ik gehoord dan van een bedrijf waar ik mee mocht ).

Edit: Had de post van Citybeatz nog niet gelezen, van dat budgetten merkten we dus ook. Dat bevestigd het toch wel ene beetje dat er veranderingen zijn geweest...
          Last edited by PowerSource-sound&light; Friday-07-05-2010, 22:38.

Comment

Het valt mij op, dat we steeds meer feesten krijgen bij mensen thuis. En dan bedoel ik familiefeesten en reunies in bedrijfshallen en dergelijke.(boomkwekers, aannemers en dergelijke) Vaak feesten van 150-200 personen.
            Een jaar of twee geleden deden ze dit soort dingen nog in feestzalen, maar tegenwoordig feesten ze in hun eigen bedrijfshal. De consumptieprijzen zijn dan véél gunstiger, en er is tijd om de feesthal op een meer persoonlijke stijl in te richten.
            Voor ons ideaal, omdat je dan écht met je licht een sfeer kan bepalen. Het zijn dan ook vaak jaren 80 of 70 party's.

Comment

Enige grote nadeel van die grote hallen is toch wel vaak de akoestiek.
              Natuurlijk leuk om daar een oplossing op te vinden, maar niet altijd even makkelijk.

Comment

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                Enige grote nadeel van die grote hallen is toch wel vaak de akoestiek.
                Natuurlijk leuk om daar een oplossing op te vinden, maar niet altijd even makkelijk.
                Hadden wij ook in een aula ergens.. toen klonk het wel redelijk schel..
                maarja kon ook aan de speakers liggen, (4 x dap k112 of k115, weet zo niet meer)
                Maar er stonden ook een keer Martin Audio's ( de F15's en nog wat subwoofers dacht ik) maar weet eigenlijk niet meer echt hoe dat klonk, wel iets beter in ieder geval dacht ik.
                Die speakers zijn best zwaar eigenlijk.. maar wel mooi!:)

Edit: Sorry, in mijn eigen topic was ik beetje offtopic haha..

Comment

De hallen waar wij in draaien zijn niet van die supergrote. Meestal worden de wanden volgehangen met theaterdoeken, en dat dempt al veel reflectie.

Comment

Gelukkig blijft hier de stijgende lijn er goed in zitten! Wel zie ik dat scholen bijvoorbeeld minder investeren en dat bruidsparen minder grote shows nemen daar in tegen zijn de hoeveelheden qau opdrachten enorm toegenomen dus hier absoluut geen last van de zogenaamde crisis.

Comment

Working...
                    X