Announcement

Collapse
No announcement yet.

Musicasions Beurs op 15/16mei 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Musicasions Beurs op 15/16mei 2010

Gaan er hier nog mensen naar de Musicasions beurs in de Darling Market?

De Darling Market zit letterlijk in onze achtertuin, dus denk dat ik wel even ga kijken.

Misschien kom ik nog een leuk led effectje tegen of wat tripod statieven, heb er nog een hoop nodig.

Ik hoop er tijd voor te hebben lijkt me wel weer leuk iedergeval!

Comment

Zo uit het raam te zien is het niet echt druk. Wel een hoop vaders met hun zoon. Altijd leuk om te zien.

Comment

Iedereen die niet gegaan heeft heeft ook niets gemist.

Het idee en uitwerking was leuk en een mooi initiatief.

Alleen was het extreme rustig en kwam het naar meer over alsof Rena zijn spullen wilde verkopen en het op deze wilde bekostigen.
        Weinig serieuze verkopers, het merendeel was nieuw tegen prijzen die boven de markwaarde lagen.
        Wat er aan tweedehandsspul was was of veel te duur of gewoon te grote rommel.

Ook als netwerktool was het niet veel bijzonders, heb geen nieuwe mensen gezien en de andere mensen die ik kende hoefde ik nou niet zo zeer op deze eburs te spreken.

Er speelde een band, met wat oudbollige muziek, over een installatie dat nou ook niet echt lekker klonk en bovendien veels te hard stond. Daar bovenop was de hal praktisch leeg waardoor het door de opstelling nog slechter klonk.

In september gaan ze het weer proberen maar heb van de meeste standhouders al gehoord dat zij het niet opnieuw gaan doen.
        We wachten rustig af welke standhouders er komen of we het een nieuwe kans gaan geven.

Comment

Goed dat ik niet geweest ben dan, lag eigenlijk wel in de planning.
          Het succes van de pa beurs is denk ik niet te evenaren...

Comment

Nou de PA markt is ook al niet zoveel meer. Tenminste lang niet wat het geweest is. Ik denk dat het voornamelijk komt door tools als marktplaats. Al je tweedehands spul ben je daar zo kwijt.

Comment

Dat is een feit. ik ben afgelopen jaar door omstandigheden ook niet op de PA beurs geweest, maar ik hoorde inderdaad dat het niet veel meer was.

Comment

Ben uit eindelijk niet geweest me bed lag lekker en had teveel te doen.
                Wel had ik mail of ik nog een stand wilde haha.

Pa-markt wordt ook minder maar blijft opzich wel erg grappig.

Comment

Working...
                X