Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meetings

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, Ik denk dat het ook niet handig is dat iedreen alles mee neemt. Ik denk dat we eerst een lijstje maken van wie wil meehelpen en wie waar voor zorgt wat het budget word enz.

Comment

Laten we eerst een datum en plaats bepalen :cool:.

Waarom alleen maar DJ sets? Geen licht?
      (Als Bax er nou een mooi setje neerzet )

Comment

Originally posted by Paradise View Post
        Utrecht is ook voor mij lekker dichtbij, we zouden wat kunnen combineren met de PA-markt (in maart). Hoop mensen die dan toch deze kant opkomen.
        Is een goed idee.. Alleen moeten we dan nog even wachten;)

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
          Waarom moet Bax een mooi setje licht neerzetten als jullie het er over hebben dat je zelf alles mee wilt nemen. :D
          Hou er overigens ook rekening mee, alles dat je wil neerplanten moet ook weer opgeruimd worden.

Comment

Ik kan wel een klein carré neerzetten (3x4x4), als iemand anders het dan even volhangt?
            Ik neem in ieder geval het een en ander qua licht mee, kunnen andere het gelijk mooi uitproberen (doet me denken aan de ledvergelijkingsdag).

Ik kan in ieder geval van alles en nog wat meenemen.

EDIT: Ik wil ook wel een B-52 geluidset neerzetten (kan ik het gelijk promoten voor mijn lokale dealer xD)
            Last edited by Paradise; Thursday-27-05-2010, 17:28.

Comment

En ik zie me al sjowen met me dj set van ongeveer 30 kg. Het is wel een leuk idee, een Meeting. Alleen Utrecht is hier helaas wel een eindje vandaan.

Comment

Laten we eerst een datum en plaats bepalen .

Waarom alleen maar DJ sets? Geen licht?
                We willen juist zoveel mogelijk variatie, dus vj's, lichtjockeys, dj's, mensen die willen zingen etc. iedereen welkom ;)

Het idee met licht en geluid klinkt leuk, maar volgens mij is het de bedoeling op een meeting (en zeker op een bbq) dat je lekker met elkaar staat/zit te keuvelen. En als er dan een enorme geluidsinstallatie staat te knetteren, gaat dat een beetje lastig.

Ben wel bereid om mee te werken als er een leuk plan uit komt rollen, maar dan moet er wel een reëel idee ontstaan dat inderdaad zoals Dirk zegt, uitvoerbaar is.
                Oke, leuk om te horen. Als het mogelijk is dan zou er wel een klein team opgezet kunnen worden die alles organiseren en regelen,
                Ik kan wel een klein carré neerzetten (3x4x4), als iemand anders het dan even volhangt?
                Ik neem in ieder geval het een en ander qua licht mee, kunnen andere het gelijk mooi uitproberen (doet me denken aan de ledvergelijkingsdag).

Ik kan in ieder geval van alles en nog wat meenemen.

EDIT: Ik wil ook wel een B-52 geluidset neerzetten (kan ik het gelijk promoten voor mijn lokale dealer xD)

Dat zou ook zeer handig zijn.
                Ik kan misschien wel wat regelen kwa licht, maar veel is het niet. Maar als we paar krachten bundelen hebben we toch al redelijk mooi setje.
                Ook zou het leuk zijn als er wat vj's onder ons iets kunnen laten zien?

Er zou ook voor die dag een agenda gemaakt worden, bijvoorbeeld14.00 - 16.00 bbq 16.00-16.10 pauze - 16.10-20.00 feest ofzo ( gewoon een voorbeeldje)
                Dus dan zou er wel een leuke planning kunnen ontstaan..
                Misschien ook nog dat mensen zelf kunnen draaien en kunsten vertonen.
                Of dj battle's en contest etc.
                Het zou een leuke planning kunnen worden.

Als er genoeg animo is, wie zou er dan willen helpen met het organiseren?
                En wie zouden er wel heen willen, als het een klein eindje rijden is of bijvoorbeeld in utrecht is?

Ik wil sowieso wel helpen met het organiseren en ook wel met de opbouw e.d. Maar daar zijn natuurlijk nog veel meer mensen voor nodig

Ben benieuwd;),
                Last edited by PowerSource-sound&light; Thursday-27-05-2010, 20:15.

Comment

Zou geen soortgelijke planning aanhouden, omdat je bbq dan veel te vroeg is.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                    Zou geen soortgelijke planning aanhouden, omdat je bbq dan veel te vroeg is.
                    het was dan ook een voorbeeldje, geen serieuze planning ;)

Comment

Okee, maar probeer wel zoveel mogelijk realistisch te bekijken als je iets dergelijks organiseert.

Comment

Oke, bedankt voor de tip!

Comment

Oke, om dit idee te realiseren en uit te voeren zijn er mensen nodig om te helpen bij de organisatie.
                          Ook is het handig om te weten wie er allemaal willen komen, en wat er allemaal meegenomen kan worden.
                          En een locatie bepalen en een datum is ook nodig.
                          Iedereen die wilt helpen is natuurlijk welkom..
                          Benieuwd naar jullie reacties,
                          Ik waardeer ook jullie enthousiasme,

Comment

En??? heeft er al iemand een progamma gemaakt?

Comment

Nog niet echt, er moet ook het een en ander besproken en geregeld worden, helaas hebben weinig mensen hier meer gereageerd.
                              Maar dit projectje zou te mooi zijn om zomaar mee te stoppen..

Comment

Als er nou een datum en locatie bekend zouden zijn, dan kan iedereen zeggen of ze kunnen.

Maar ik denk dat je dit beter na de zomer kunt organiseren, omdat voor de zomervakantie waarschijnlijk niet meer lukt en in de zomervakantie de helft weg is. En we hebben natuurlijk pasgeleden nog de open dag gehad..
                                Last edited by rick1993; Sunday-20-06-2010, 19:30.

Comment

Working...
                                X