Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meetings

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als er een voorkeur is van een locatie. kunnen we beginnen met zoeken. Kijk als er niemand uit het noorden komt is het niet nuttig om daar vlak bij een locatie te kiezen.
    Ik denk dat het beste is ergens midden/onder nederland. Of bij bax in de buurt. kan misschien ook wel geregeld worden.....

Comment

Bax ligt niet echt bepaalt in het midden van Nederland.

Utrecht zou dan een betere plek zijn, lekker centraal en gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

Comment

Wel in het midden van de Benelux, en we hebben ook zeer veel Belgische klanten ;)

Comment

ja dat is waar ja.... Nijmegen: mooi zaaltje hoor http://www.nijmegenonline.nl/zp-nijm...n-nijmegen.htm

Comment

Originally posted by Patrick View Post
            Wel in het midden van de Benelux, en we hebben ook zeer veel Belgische klanten ;)
            Maar ook veel belgische forumleden?? Het was toch een forum meeting?

Comment

Ik weet niet hoeveel ;) let er nooit zo op eigenlijk, we spreken allemaal dezelfde taal toch?

Comment

Voor zover ik weet komt alleen cbaa uit België, maar die is ook niet echt actief meer.. Of vergeet ik nou iemand?

Maar misschien hebben we ook wel Duitse forumleden die Nederlands typen, dan ligt Twente wel behoorlijk centraal .

Comment

Dat kan ook. Maar zo kunnen we eindeloos door :). Ik denk dat gewoon even iedereen moeten noteren die actief zijn en graag mee willen doen/helpen. En kijken we waar de meeste mensen van daan komen en kiezen we zo een locatie. Daarna prikken we een datum en kijken of iedreen kan. ( of de meeste) daarna vragen aan de bar vrouw/meneer :P van de locatie of ze op die datum ook kunnen. En natuurlijk wat ze kunnen leveren.

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
                    Voor zover ik weet komt alleen cbaa uit België, maar die is ook niet echt actief meer.. Of vergeet ik nou iemand?

Maar misschien hebben we ook wel Duitse forumleden die Nederlands typen, dan ligt Twente wel behoorlijk centraal .
                    Dan hoop ik ook dat Twente centraal ligt. Hoef ik niet meer zo'n (lange) trein reis te maken :p

Comment

Ik zie heel veel grapjes tussendoor komen, maar geen realistische kijk of iemand die het voortouw pakt en actie onderneemt. We zijn 6 pagina's verder en er is nog niks concreets ontstaan. Alleen wat losse flodders over een bbq, een zaaltje en een startende locatie-discussie.

Ik heb me voorgenomen om niet zelf deze taak op me te nemen, omdat ik het in dit stadium niet realistisch inzie, maar wil wel medewerking verlenen als het gaat om tips. Echter, dan moet er wel eens wat serieus worden aangepakt.

Ik zou voorstellen om een kleine projectgroep op te zetten, met 'leden' die zich willen aanmelden om de mede-organisatie op te pakken op een realistische wijze. Vervolgens kunnen jullie kijken wat jullie precies willen organiseren, hoe en met welke middelen. De rest kan vervolgens toekijken en tips of meningen geven indien van toepassing.
                      Ik ben bereid een oogje in het zeil te houden en wat sturing te geven indien nodig.

Comment

Bedankt Rick. Ik stel voor dat we een lijstje maken van de personen die de meeting willen organiseren. Ik denk zo rond de 5 a 6 personen. Ik wil wel graag dat er een volwassen meehelpt. Graag het lijste overkopieren en aanvullen.
                        1. Dj-walter
                        Last edited by waltervanpeene; Wednesday-23-06-2010, 22:38.

Comment

Ik kan nu wel "ja" zeggen maar we weten nog niet wanneer en waar het is. En dan heb ik dadelijk gezegd "ik help mee" of "ik kom" en dan kan ik ik misschien niet of is het te ver weg.

Comment

Je kunt toch in overleg een datum prikken? Er moet vast wel een dag zijn waarbij alle projectleden kunnen...
                            Zorg er echter wel voor dat je het niet op een vrijdagavond of zaterdag doet, omdat dan bijna iedereen moet draaien (of werken, in redelijk wat Bax-gevallen).

Comment

Kijk, Nu zijn we weer 3 dagen verder en niemand heeft gereageerd lijkt mij dat er niet zo veel mensen intresse hebben. En ja zonder mensen lijkt mij niks. Als ik een feestje bouw in me kamer voor me zelf is ook genoeg :)

Comment

Zo moet je het niet helemaal zien,

Ik heb bijvoorbeeld best intresse om te komen, maar omdat ik nou niet bepaald in het midden van het land woon lijkt het mij niet zo praktisch dat ik bij de organisatie ga, omdat ik zit met treintijden etc.

En velen zullen ook zitten met werk en klussen, als er een datum en plaats bekend zijn kan iedereen aangeven of ze wel of niet komen.

Comment

Working...
                                X