Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Meetings

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ Meetings

Hallo allemaal,
    Er zijn veel verschillende soorten meetings, bijvoorbeeld scooter meetings, auto meetings en dergelijke..
    Wat nouw als er een forum meeting van de mensen op dit forum een keer komt?
    Klein feestje wellicht?
    Leer je elkaar allemaal toch klein beetje kennen en weet je (soms) tegen wie je praat, misschien ook wel leuk?

--Edit--
    Na even nadenken... aangezien niet iedereen dicht bij goes woont en sommige in hele andere provincies.. misschien meeting per provincie oid?

Laat jullie reacties maar horen!;)

Laat dat er nou net geweest zijn afgelopen zaterdag op de open dag

Comment

Ik bedoelde eigenlijk iets anders dan de opendag.
      Aangezien niet iedereen in de buurt van goes woont en het soms niet mogelijk is erheen te gaan, misschien iets per provincie o.i.d?

Was eigenlijk een ideetje;)

Comment

Wellicht eens leuk om gewoon buitenom de open dag iets de doen met het forum, een DJ contest, talentshow of iets in die trant. Rick leest dit vanzelf wel, en hij mag het voor mij aan de marketingman voorleggen, aangezien ik met vakantie ben en daarom mijn mail niet in ga :p

Comment

Het probleem is dat je zoiets niet kan verspreiden over verschillende provincies. Hiernaast vraag ik me af of de levensvatbaarheid van het provinciale niveau wel hoog genoeg is. ;)

Niet bedoeld om het idee af te kraken, maar het zou zonde zijn als je slechts met 5 man op een provinciale meeting staat. We kunnen altijd aan het eind van de zomer eens kijken of er animo is, nu is de open dag net geweest, daar zijn ook wat mensen heengeweest. En hier was de animo wat betreft forummers ook niet zo denderend hoog. ;) (Uiteraard wel leuk dat er wel wat mensen geweest zijn!)

Comment

Originally posted by Rick View Post
            nu is de open dag net geweest, daar zijn ook wat mensen heengeweest. En hier was de animo wat betreft forummers ook niet zo denderend hoog. ;)
            Logisch, niet iedereen woont zo dichtbij goes.
            Daarom denk ik ook dat hij het per provincie wilt gaan doen.

Comment

Wellicht eens leuk om gewoon buitenom de open dag iets de doen met het forum, een DJ contest, talentshow of iets in die trant. Rick leest dit vanzelf wel, en hij mag het voor mij aan de marketingman voorleggen, aangezien ik met vakantie ben en daarom mijn mail niet in ga
              Inderdaad ook een leuk idee, was mijn bedoeling eigenlijk ook ;],
              Het probleem is dat je zoiets niet kan verspreiden over verschillende provincies. Hiernaast vraag ik me af of de levensvatbaarheid van het provinciale niveau wel hoog genoeg is.

Niet bedoeld om het idee af te kraken, maar het zou zonde zijn als je slechts met 5 man op een provinciale meeting staat. We kunnen altijd aan het eind van de zomer eens kijken of er animo is, nu is de open dag net geweest, daar zijn ook wat mensen heengeweest. En hier was de animo wat betreft forummers ook niet zo denderend hoog. (Uiteraard wel leuk dat er wel wat mensen geweest zijn!)
              Ik woon hier in Gelderland, en ken nog wel wat meer mensen die misschien interesse hebben in zo'n meeting. Maar het is dan meer een soort feestje, wellicht misschien met meerdere dj setjes en mensen die zelf mogen draaien etc. ( wat je op normale feestjes weinig ziet). En als er dan op een bepaalde datum een locatie beschikbaar is, is zoiets misschien nog best te doen..
              Maar zoals je al zei, eerst kijken of er animo voor is ;)
              Het zou anders ook mogelijk zijn om dicht bij de ''grens'' van 2 provincies te houden.. Dan kunnen mensen uit beide provincies er heen..
              Sommige mensen op het forum hier al interesse in?

Edit:
              Nog een ingeving gehad..
              Wellicht als de vj's op dit forum interesse hebben kunnen ze ook battle's houden o.i.d?
              Of dj battle's waar meerdere dj's tegelijkertijd mogen draaien? Zoiets had ik ergens ooit gezien dacht ik...

Geef maar reacties;)
              Last edited by PowerSource-sound&light; Wednesday-26-05-2010, 12:06.

Comment

Een jaarlijkse bax-shop forum bbq?

Per provincie zie ik niets in, dan wordt het veel te klein. De actieve leden uit Overijssel zijn volgensmij alleen DJ Nick, BCDrivein en ik. En DJ Nick ken ik al...

Ik ben laatst ook wel op de open dag geweest, en ik woon echt niet in de buurt van Goes...

Comment

Originally posted by rick1993 View Post
                  Joeppie dan ben ik van de partij. Maar ik denk dat er niet echt veel mensen op af komen. Omdat op het forum wel veel mensen zitten maar niet allemaal actief zijn. En of zij ook nog willen komen voor een bbq? dat betwijfel ik. We kunnen het altijd proberen onder elkaar een bbq :)

Comment

En als we dat dan wat verder in het jaar plannen ( wel als het lekker warm is) kan iedereen het in zijn agenda zetten.

Comment

Originally posted by rick1993 View Post

Per provincie zie ik niets in, dan wordt het veel te klein. De actieve leden uit Overijssel zijn volgensmij alleen DJ Nick, BCDrivein en ik. En DJ Nick ken ik al...

Ik ben laatst ook wel op de open dag geweest, en ik woon echt niet in de buurt van Goes...
                      Hmm en dan nog paar uit gelderland ken ik wel, oke dat wordt dus beetje klein.
                      Misschien dan niet per provincie maar gewoon op een bepaalde plek o.i.d die elk jaar ergens anders is o.i.d? Dan heeft bijna iedereen met beperkt vervoer wel de mogelijkheid erheen te gaan..
                      Maar als de mensen die niet dichtbij goes wonen maar toch naar opendagen gaan, hier misschien ook heen kunnen? Of iedereen die geïnteresseerd is in het licht/geluid/a/v gebeuren en dan in het speciaal mensen van het forum.
                      Is ook tegelijkertijd een kleine promotie voor bax-shop.

joeppie dan ben ik van de partij. Maar ik denk dat er niet echt veel mensen op af komen. Omdat op het forum wel veel mensen zitten maar niet allemaal actief zijn. En of zij ook nog willen komen voor een bbq? dat betwijfel ik. We kunnen het altijd proberen onder elkaar een bbq
                      Dat is ook een mogelijkheid

---
                      Er zou dan wel het één en ander georganiseerd moeten worden, en wat plannen gemaakt moeten worden en een agenda voor die dag..
                      Als iemand enige interesse heeft in zo'n soort van bax-shop forum dag.. ( gewoon jaarlijkse bij eenkomst van forumleden en iedereen die geïnteresseerd is in licht/geluid en a/v), laat maar horen :D
                      Last edited by PowerSource-sound&light; Wednesday-26-05-2010, 16:29.

Comment

Ik heb er wel intresse in!

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
                          Ik heb er wel intresse in!
                          Misschien als er wat animo is gewoon een keertje wat organiseren? :)
                          Kunnen altijd proberen..

Comment

Mensen, denken we ook aan de leeftijd van de forummers.
                            De meeste in dit topic zijn rond de 15 jaar.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                              Mensen, denken we ook aan de leeftijd van de forummers.
                              De meeste in dit topic zijn rond de 15 jaar.
                              Vormt dat een groot probleem?
                              Behalve misschien het vervoer... maar daar zou misschien ook een oplossing voor zijn.
                              En een BBQ is voor alle leeftijden wel geschikt? Misschien als er mensen zijn die redelijk grote interesse hebben kunnen er nog wat dj setjes en misschien vj setjes neergezet worden? Ligt er allemaal aan hoeveel interesse er is en hoeveel mensen ook willen meehelpen..

Moet natuurlijk wel een beetje feestje worden dan he,

Comment

Working...
                              X