Announcement

Collapse
No announcement yet.

Enquette

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DJ marcello
    gain draaiers
    :?: En dat zijn? :?:

Comment

Dj's die de gain (volumeregelaars per kanaal) erg omhoog gaan draaien, waardoor je uiteindelijke output weer hoger wordt.

Echter een goed afgestelde/afgepaste set zal niet snel kapot gaan. Na de Dj mixer zit nog een processor waar limiters per band inzitten.

Ik heb het wel over een totaal systeem van goede kwaliteit.

Comment

de meeste dj's hier weten niet eens wat gain/trim is

ze denk dat het een volume knop is waar je mee mixt????????????? kanalen omhoog en met je gains werken nee dat gaat goed ;)

maar remco je hebt gelijk een goed afgestelde set is hufter proof!!!

Comment

Klopt Marcel, niet iedere Dj snapt precies waar alle knoppen nu werkelijk voor zijn.

Helemaal een vast geinstalleerd systeem zal niet snel kapot gaan. Het on the road sneuvelen van speakers komt nog wel eens voor door fout aangesloten kasten/processors die nog op een ander systeem ingesteld staan, en natuurlijk mensen die er allemaal niets van snappen en het gewoonweg alleen maar zo hard mogelijk willen hebben.

In een club heb je met veel van deze factoren niet te maken. Ook is er nog wel wat sociale controle van eventuele barmensen die een bepaald volume gewend zijn, wanneer het plots veel harder wordt......

Moraal van het verhaal; alles kan kapot, hoe goed je het ook instelt, maar met een beetje hersenen blijft een goed systeem erg lang heel.

Groeten, Remco

Comment

mooi!

ennem... nee de soundsystem moet ik nog uitzoeken maar heb al met remco gePMed!!

Comment

Originally posted by T-Nuzz
              Die overeenkomst is het belangrijkste. Stel dat de DJ op vrijdag e.e.a. molt, dan wil je op zaterdag toch zeker wat nieuws geregeld hebben? Dan krijg je tegen een schappelijk prijsje of als service een tijdelijke verhuurset tot de set gerepareerd is. Dat doet een webshop of locale hobbyknutselwinkel (lees: Skytec-dealer) dus niet. Dan kun je dicht op zaterdag en eventuele volgende weekenden....
              ben ik het niet mee eens,
              Ik denk dat je gewoon moet kijken naar een bedrijf die apparatuur kan leveren maar ook een verhuur of een 24uurs service bied en dit kan net zogoed een webshop zijn. Ik heb het namelijk zelf ervaren dat ik iets kocht en dat ik het op zaterdag al nodig had maar het was niet invoorraad, zij boden mij toen aan indien het niet optijd binnen was andere apparatuur te lenen uit hun verhuur (gratis)
              lig er gewoon aan hoe ver gaat iemand met zijn service, en ja er zijn ook beun de hazen bij daar heb je echt gelijk in!

Comment

Enquette

Boys/Girls,

Ik heb voor school een enquete moeten maken, dus als je tijd en zin hebt. Gelieve de enquete in te vullen:

alvast bedankt.

Comment

Gedaan, kleine moeite :D

Comment

ook gedaan. In welk kader is het onderzoek trouwens? 't is gelijk handig toegespitst voor Bax, heeft het te meer te maken met ICT of met Marketing/Sales?

Kwam een aantal bekende zaken tegen op de enquetewebsite, waaronder een aantal theorieën die ik onlangs nog moest toepassen, wel grappig om te zien.

Comment

Nathanael doet een HBO opleiding waar hij ongeveer 2 dagen per maand voor naar Zeewolde moet. Een van de opdrachten is om een klantonderzoekje te doen onder zowel Bax-shop.nl klanten (ervaring met de koop bij Bax-shop.nl) en onder klanten die bij verschillende online shops kopen (dus de algemene online consument).

Het mes zal dan aan twee kanten snijden. Wij halen hier belangrijke informatie uit en hij heeft weer een opdracht afgerond (-;.

Comment

Das mooi :)
                        Ik heb de enquette net verstuurd, hoop dat het nog op tijd is.

Comment

Working...
                        X