Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat is jou favoriete bezigheid / plekje op locatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Opbouwen vind ik echt wel een van de leukste dingen. Afbouwen is niet echt mijn ding, maar het moet eenmaal...

Artiesten mixen, blijf ik een vak appart vinden, ookal moet ik het af en toe wel eens doen.

Comment

Ik amuseer mij eigenlijk altijd wel als ik iets digitaal onder m'n handen krijg. Digitale mengtafel, dmx tafel, videowall... Analoge mengtafels onder m'n handen vind ik een ramp.

Verder: De minst leuke bezigheid: achteraf alles in de vrachtwagen stoppen als het gedaan is...

Comment

Geef mij maar een mooie lichttafel + wat (intelligent) licht en ik zal mij uren vermaken :cool:

Comment

[QUOTE=StijnS;76246]Analoge mengtafels onder m'n handen vind ik een ramp.[QUOTE]

Daar heb ik eigenlijk helemaal geen moeite mee!
          Moet wel een degelijk exemplaar zijn, geen gezeik met Behringer enzo :p
          Ik heb laatst een klus lekker gemixt op een Soundcraft K2. Niks mis mee! :D

Comment

Eens met ajdeboer. De Allen & Heath GL4800 is en blijft een pracht van een tafel om mee te werken.

Hoewel ik het met je eens ben dat digitale tafels handiger zijn (parametrische EQs, gotta love it).

Comment

Het opbouwen vind ik toch echt wel het leukste, en daarnaast ook het licht.
              Geluid is ook erg leuk, maar met licht kun je iets meer. (mijn mening)

Het afbouwen vind ik zo erg nog niet, want meestal is alles opgeruimd in een half uur, en dan is het de grootste set.

Comment

Daar moet ik Patrick weer gelijk geven, hahaha!
                Van een goeie digitafel ben ook ik absoluut niet vies!

Comment

met de bar meisjes dollen! :')

Comment

Ik blijf er toch bij dat ik de ML3000 en de ML5000 liefst zo weinig mogelijk uit het magazijn zie komen. Die dingen wegen veel te veel, nemen verschrikkelijk veel plaats in, en als je eens ergens een effectje op wilt insteken, kun je weer achter de mengtafel beginnen te rommelen met stekkertjes die je in het donker toch niet terug vindt.
                    Lang leve alles wat digitaal is. Dynamics -> Insert compressor, klaar. De LS-9 kan ik in m'n eentje opzetten. Moet je eens proberen met een ML5000.

Comment

Pa en dj vind ik het leukst. Met licht heb ik zelf niet zo veel, ik vind het veel leuker om de zaal op de kop te zetten met goede muziek.

Comment

Originally posted by Citybeatz View Post
                        met de bar meisjes dollen! :')
                        Ik dacht dat je al een vriendin had? :o

Comment

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAA... Walter, plaag patrick daar niet mee :)

Gister weer n avondje achter de lichttafel gestaan, het is toch écht m'n ding niet.

Comment

Het leukste om te doen vind ik toch wel de 12,5 jarige bruiloften. Sowieso om de reden , dat er dan meestal muziek van 12,5 jaar geleden moet worden gedraait van de opdrachtgever. En afbreken en opruimen vind ik minder ,Maarja hoort erbij.

Comment

Originally posted by StijnS View Post
                              Ik blijf er toch bij dat ik de ML3000 en de ML5000 liefst zo weinig mogelijk uit het magazijn zie komen. Die dingen wegen veel te veel, nemen verschrikkelijk veel plaats in, en als je eens ergens een effectje op wilt insteken, kun je weer achter de mengtafel beginnen te rommelen met stekkertjes die je in het donker toch niet terug vindt.
                              Lang leve alles wat digitaal is. Dynamics -> Insert compressor, klaar. De LS-9 kan ik in m'n eentje opzetten. Moet je eens proberen met een ML5000.
                              Maar een ML5000 klinkt goed en een ls9 gewoon niet:p

Comment

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
                                HAHAHAHAHAHAHAHAAHAA... Walter, plaag patrick daar niet mee :)
                                Vriendin behouden met dit werk is echt onmogelijk. Wanneer ze aandacht willen ben ik er nooit :(

Comment

Working...
                                X