Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat is jou favoriete bezigheid / plekje op locatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is jou favoriete bezigheid / plekje op locatie

Hallo allemaal,
    Ik was er wel benieuwd na wat jullie het leukst vonden.
    Bijvoorbeeld:
    P.a of dj?
    Licht of geluid of video?
    Opbouwen of afbouwen of het draaien?
    (en nog meer mogelijkheden)

Naar zulke dingen was ik wel benieuwd.
    Ben benieuwd naar jullie reacties!

PA setjes op en afbouwen vind ik persoonlijk het leukst.
    Niet die drive in showtjes waarbij alles perfect moet worden afgetaped.

Afmixen van artiesten vind ik overigens ook enorm leuk.

Comment

Oke, leuk:)

Ik vindt alles op zich wel leuk met p.a en dj werk
      Tenzij ik moe ben aan het eind en dan (veel) moet afbouwen.
      Dat is minder plezierig.

Comment

Vind het creëren van leuke lichtshows toch nét iets leuker dan geluid of muziek. Hier gaat dan op een avond soms ook voldoende aandacht naar uit. ;)

Comment

Vind het prachtig om al die strontbezopen mensen op huis aan te zien gaan, te horen klagen dat ze moe zijn van het dansen de hele avond. Vooral bij het PA werk is het heerlijk om dat op een kruk achter je mixer te kunnen zitten.

Comment

Leuke reacties allemaal :)
            Hoop dat er nog meer komen natuurlijk:D
            Last edited by PowerSource-sound&light; Friday-09-07-2010, 21:55.

Comment

Na het lezen van de titel had ik een paar andere antwoorden in mijn gedachten.. :)

Comment

Nog meer mensen die hun favoriete bezigheid (wat met dit onderwerp te maken heeft ( p.a , dj e.d ) willen delen?
                Last edited by PowerSource-sound&light; Friday-09-07-2010, 22:15.

Comment

Jongens, hou het wel ontopic anders ben ik genoodzaakt de discussie te sluiten. Een beetje gezelligheid mag maar het moet geen internetcafé worden. ;)

Comment

Is goed Rick, bedankt voor de waarschuwing;)

Comment

Ik ben kinderentertainer / clown... met een redelijk goede geluidsset (binnen mijn markt).

Wat ik leuk vind is als ik op locatie kom waar ook een bandje/zanger/drive inn/o.i.d. is en ik begin op te bouwen ze achterover vallen van mijn set (gebeurd niet vaak meer.. maar heb t te vaak mee gemaakt). Zij staan er voor de muziek en ik kom voor secundair entertainment voor de kinderen (want zo werkt het helaas vaak) met een betere set aan... dat vind ik kicken

Afrekenen is ook een favoriet.. en natuurlijk moe mn bed in duiken nadat alles klaar is.

Comment

Bandjes mixen blijft baas om te doen. Draaien vind ik ondertussen maar een beetje meh worden, heb het allemaal wel gezien ondertussen.

Comment

Ik vind P.A. werk het leukst en dat meestal tijdens musicals/toneelstukken in kerken grote zalen ect.

Comment

Ook ik ben een echte geluidstechnicus! :D
                            En alleen FOH'en, want ik heb helemaaaal niks met monitors :P
                            Ik kan me prima redden met licht en video, maar geluid (en gekoppeld aan muziek) ligt me gewoon veel beter.

Comment

Ik hou erg van klussen met veel deco en verlichting zodat daar veel creativiteit in kan, zodat je mensen binnen ziet komen en de eerste gedacht "woww" is.

Maar ik moet zeggen dat draaien op een goed feest ook heel erg leuk is.

Soms vind ik het ook leuk om een show op te bouwen die tegen perfectie aanzit netjes tapen etc.
                              Afbouwen is niet mijn favoriet maar dat hoort er nu eenmaal bij.

Comment

Working...
                              X