Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat is jou favoriete bezigheid / plekje op locatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Citybeatz View Post
    Vriendin behouden met dit werk is echt onmogelijk. Wanneer ze aandacht willen ben ik er nooit :(
    Komt mij ook bekend voor. Hoewel ik nu al een redelijke tijd een vriendin heb.

Comment

Originally posted by Citybeatz View Post
      Vriendin behouden met dit werk is echt onmogelijk. Wanneer ze aandacht willen ben ik er nooit :(
      Een goed gevulde bankrekening blijft een perfect surrogaat! :D

Comment

Daarom begin ik nog even niet aan een vriendin haha :D ;)

Comment

En nu weer ontopic.

Comment

Verkies zelf licht boven geluid, het blijft iedere keer weer leuk om te doen.
            Zelf begrijp ik dat iedereen zijn eigen voorkeur heeft, geluidsfluiten vinden een soundcheck heerlijk om te doen. Ik heb er zelf niks mee.

Leukste aan het licht bedienen (maar ook bedenken) is dat je zelf creatief kan zijn. Het is altijd leuk om een berg ledparren/ledbarren mee te nemen en vervolgens te kijken waar je ze kan plaatsen op locatie. Ook het op en afbouwen blijft leuk maar het inladen en uitladen is toch een stuk minder met grotere producties.

Comment

Het leukste aan geluid doen is beseffen dat er zonder jou geen feestje is! :D
              Ik kan prima een fuif doen met alleen een stevige geluidsset en goede DJ. (En de TL's aan...) Laat een goeie LJ maar eens met een enorm budget aan lichtapparatuur maar eens een feest geven... Welke ambiance? :mrgreen: :D

Comment

maar ga maar eens een musical met alleen tl's doen!! dan zie je iedere decor-wisseling dan gaan mensen naar dingen kijken wat niet belangerijk voor het stuk is en is de sfeer weg.

zoals je merkt vind ik licht het leukst (podium-licht of decor-licht), maar geluid is ook niet erg:razz:

Comment

Ik heb een keer een theatervoorstellingen gezien met alleen TL, natriumlampen (je weet wel, die oranje dingen uit een lantaarnpaal) en een beetje frontlicht.

Ik moet eerlijk zeggen dat het er errug gelikt uitzag. :d
                  Dus het hangt er maar vanaf hoe je je materiaal inzet!
                  Zonder muziek/geluid zijn het alleen maar knipperende lichtjes (A)

Comment

Mijn favoriete bezigheid is chicks kijken :)

on-topic;

Opbouwen vind ik het leukste!

Comment

Originally posted by BCDrivein View Post
                      Het opbouwen vind ik toch echt wel het leukste

Originally posted by BCDrivein View Post
                      Opbouwen vind ik het leukste!

Ik denk dat het nu wel duidelijk is.

Zelf vind ik eigenlijk alles leuk.. Van het opbouwen tot afbreken.. Maar het contact met de klant vooraf vind ik ook niet erg;).

Comment

Contact met de klant als in, offerte maken. Met de klant doorspreken vind ik ook wel leuk werk. (uitzonderingen daargelaten)
                        Zeker bij de grotere producties het vooraf langsgaan, een tekening maken voor wat daar het meest geschikt is en het

Comment

-Lichtontwerpen maken (2D+3D)
                          -Lichtshows programmeren/bedienen (met tafels of software)
                          -Geluidssetje bouwen heb ik niet zoveel mee, staat bij ons meestal in 10 minuten(d&b c7)
                          -Bedienen/mixen van live muziek boeit me dan wel weer...

Liefste licht bij livemuziek (bands).
                          Lichten @ Discotheek ook wel leuk, maar niet wekelijks meer gelukkig...

Comment

Working...
                          X