Announcement

Collapse
No announcement yet.

Belastingdienst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Belastingdienst

Voor diegenen die graag een goede mixer voor weinig willen moeten zeker hier eens naar kijken : {link is dood, maar wel nog te vinden via de website van bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ >> Tacam X9}

Vin um wel wat weg hebben van een DJM-600

Comment

Hij heeft zeker wel wat weg van een DJM 600 :wink:
      Maar tegenwoordig lijke alle mixers op elkaar :wink:
      Evengoed lijkt het me wel een fijn dingetje :!:

Comment

Hey, hier zitten zelfs 2 samplers op, EN 2 ingebouwde digitale effectgeneratoren !! COOL !!

Comment

En voor de mensen die het merk niet kennen, Tascam is inmiddels een begrip voor wat betreft studioapparatuur. Google en gij zult vinden :wink:

Comment

Ik heb met dat brave ding al mogen spelen, ik wil niet de Dateq/Pioneer discussie opnieuw opstarten maar die Tascam is naar mijn mening echt wel een stuk beter wel als de Pioneer...

Het is een ontzettend fijne mixer om mee te werken en als je het hele digitaal routing verhaal in ogenschouw neemt is er geen verder commentaar benodigd.

Comment

Goed opletten en je komt mooie koopjes tegen.

psssssst: voor de beginners nog een tip voor wat betreft budget-spul met een goede prijs/kwaliteit-verhouding: www.prowebshop.nl

Comment

Budget spul?

Die DJX-700 kost daar 269 en bij dj-laden maar 199 en de Stanton DJ PRO 2000 S kost daar 88,06 en bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ maar 79,00

en zo zijn er nog meer...

Comment

Maar kijk eens naar de versterkers, speakers, scan's, movingheads.............

Comment

Nieuwe aanbieding voor de crea-bea's onder ons: http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...DJE0001488-000

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                      Budget spul?

Die DJX-700 kost daar 269 en bij DJ-laden maar 199 en de Stanton DJ PRO 2000 S kost daar 88,06 en bij bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ maar 79,00

en zo zijn er nog meer...
                      dat is inderdaad een groot verschil, ik zie toch meerdere webshops die vele malen goedkoper zijn (met de meeste producten) als die prowebshop

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                        Nieuwe aanbieding voor de crea-bea's onder ons: http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...DJE0001488-000
                        :?: Wat is dit?? :?:

Comment

Staat geen tekst meer bij zie ik. Zijn FX-kastjes.

Nieuwe aanbieding dan maar: http://www.dj-laden.com/dj2004/shop/...asp?aid=110508

Comment

een goede mixer voor weinig geld is de beringher djx 700 ik heb hem zelf ben zeer tevreden. die effecten zijn leuk maar ik gebruik het nooit. alleen om een setje af te sluiten.

het is maar wat je wil uitgeven!!!

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                              Staat geen tekst meer bij zie ik. Zijn FX-kastjes.

Nieuwe aanbieding dan maar: http://www.DJ-laden.com/dj2004/shop/...asp?aid=110508
                              dacht vol overtuiging dat die niet meer gemaakt werden? dumpprijs ofzo?

Comment

Working...
                              X