Announcement

Collapse
No announcement yet.

Belastingdienst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je zelf geen kvk of btw nummer hebt, kun je dit toch ook niet van je klant vragen? (Ik neem aan dat je dat percentage niet afdraagt aan de belastingdienst?)

Comment

ik zeg toch als ik die aanvraag? misschien binnekort wel.

Comment

Sorry ik zeg het verkeerd. Ik bedoel andersom als ik tweede hands spullen verkoop. Moet dat dan met een factuur?

Comment

Originally posted by djsteven
          Als jij een geluidset huurt moet je wel btw betalen, maar wanneer je een bedrijf bent mag je dat terugvragen. Ook moet je btw aan je klanten vragen, deze moet je afdragen aan de belastingdienst.

Comment

Originally posted by djsteven
            Okee, maar je had het over een "klant". Ik ging er vanuit dat het jóuw klanten waren, maar je bedoelt dan eigenlijk de verhuurder?

Comment

Originally posted by roderickk
              Sorry ik zeg het verkeerd. Ik bedoel andersom als ik tweede hands spullen verkoop. Moet dat dan met een factuur?
              Weet iemand nog het antwoord op mijn vraag?

Comment

Originally posted by Rick
                Okee, maar je had het over een "klant". Ik ging er vanuit dat het jóuw klanten waren, maar je bedoelt dan eigenlijk de verhuurder?
                Tegen die tijd ga ik natuurlijk pas btw vragen aan de klant .
                Zal de volgende keer wat duidelijker zijn :wink:

Comment

Weet iemand nog het antwoord op mijn vraag?
                  Als je het via je bedrijf verkoopt wel ja. Als je het product wat je wilt verkopen hebt gekocht via je bedrijf en de BTW er dus van hebt teruggevorderd zou ik het wel doen. Anders lijkt het administratief dat je het product nog in je magazijn hebt liggen (als je het zwart verkoopt).

Comment

Working...
                  X