Announcement

Collapse
No announcement yet.

19" lege kasten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 19" lege kasten.

Heeft Bax ook lege 19" rack kasten?

Server racks bedoel je?

Comment

Nee, ik boel van die metalen lege kasten wat je zelf (midi) apperatuur in kan bouwen. Ze bestaan er van 1, 2, 3 en 4u hoog en hebben standaard 19" rack oren.

Comment

Je bedoelt zoiets? Deze worden soms ook wel eens serverracks genoemd.

Kleinste in onze shop is deze.

Comment

Nee, die worden ook wel midi racks of studio racks genoemd. Wat ik bedoel zijn echt dichte metalen dozen die je in en uitelkaar kan schroeven. Die dozen zijn bedoeld om je eigen elektronica in de bouwen. In mijn geval wil ik er 4 SCSI schijven met voeding in doen voor een Akai DR8 recorder. Die dozen met de elektronica ingebouwd kan dan in de rack van jou link worden gezet.

Zeg maar een lege synthesizer module met niets er in waar jezelf ook nog de gaten in de voorkant moet boren.

Ik kan ze hier wel bij de elektronicawinkel kopen, maar die zijn zo schreeuwend duur dat je al jubelend de winkel weer uit vliegt.

Comment

Zoiets maar dan helemaal als dichte doos en niet als la?

Volgens mij hebben ze dat niet bij Bax.

Comment

Bedoel je een patchkast?
              (foto opgezocht via google, bron:www.sitedeals.nl)

Comment

Dit:

Comment

Nee, die hebben we niet in het assortiment helaas..

Kan je geen lege serverbehuizing gebruiken of verbouwen? Kost je misschien drie of vier tientjes voor een 4 HE model.

Comment

Heb ik aan gedacht maar ik hou er van dat alles er strak uitziet. Met een serverkast moet ik veel te veel gaan verbouwen. Iedereen bedankt voor het meedenken.

Comment

Bij een grote Duitse elektronica site verkopen ze van zulke kasten voor €80,- en dan krijg je een 4HE model.

Comment

Had ik gezien, maar dan pak ik de freesbank wel voor de rackoren, haal wat 1mm staalplaat onder de guiliotineschaar door en laat het op de zetbank omzetten. Dan heb ik 2 voor die prijs. Ik heb eigenlijk niet zo veel zin om de kast zelf te maken omdat er nog zoveel te doen is in mijn studio. Maar voor zulke idiote prijzen ga ik wel aan de slag.

Comment

Ik heb hier een stapeltje oude Cisco 2500 routers liggen. 1U hoog, frontpaneel zonder gaten en stickers die je makkelijk kunt verwijderen. Probeer eens of je zulke toestellen ergens kunt op de kop tikken?

Comment

Working...
                          X