Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik had een magazine bij de bax shop stickers ontvangen, met een code van 5%, dat noem ik niet echt een mega korting maarja bax is al de goedkoopste dus...
Nou ik vind 5% nog wel flink wat hoor! Ik ben lid van een andere Licht en Geluid webshop en daar krijg je codes voor 1%.
@roderick
het is maar een voorbeeld, maar dan zie je hoeveel verlies bax maakt aan zoon "kleine" korting. en dat wilde ik bijbrengen.
maar je moet eens weten wat je met 25.000 kunt doen;)
Sterker nog... Ze hebben er meer, veel meer omzet door gedraaid. Weet je hoeveel mensen ervoor gekozen hebben om door die 5% bij bax te kopen ipv hun eigen vertrouwde winkeltje?
Over verlies is echt geen sprake.
Enfin het is natuurlijk afhankelijk per product wat Bax met de prijs kan doen ( elk merk/product heeft zijn eigen marge). Overigens wedden dat wanneer jij een offerte aanvraagt bij andere licht en geluid shops je deze ook kan krijgen (dan moet je natuurlijk niet één kabel bestellen)?
Als je naar een showroom gaat is het al een stuk makkelijker.
Ben pas met iemand nieuwe mixer in Rotterdam wezen halen (hij vond Zeeland te ver en wilde niet hem per post laten komen)
Dan zijn ze toch sneller geneigd om ergens wat af te doen.
Ik blijf overigens wel bij Bax vind de service hier beter.
Bax is voor ons voortaan gewoon standaard om spullen te bestellen. Ookal is de prijs goed dat wilde voor ons echt niet alles zeggen. De doorslag lag bij ons eigenlijk vooral aan het mee denken en echt super service. Als er iets afgesproken word dan word dit ook nagekomen. Zoek nog maar eens 2 bedrijven die dat doen de meeste hebben al problemen genoeg om terug te bellen.
Dus goede service plus strakke prijs??? Bax-shop!!!
Comment