Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Nieuw logotje er overheen dan hé :P
Zelf heb ik volgendsmij nog wel foto van mijn aller eerste klus, weliswaar bij mijn eigen ouders, maartoch.. daar is het wel allemaal mee begonnen
dat vond ik ook :p
Die kisten waren een beun project samen met pap:P
Heb ze daarna nog een keer metallic blauw gemaakt. http://www.bax.dj-walter.nl/upload/S6301239.JPG
zo ziet het er tegenwoordig uit
Wat is dat voor lichtbrug achtige constructie? nooit gezien.. zou wel eens meer fotos daarvan willen zien
Heb het een en ander verbouwd en toegevoegd uit een ander topic. Om o.a. te zien hoe ik en de Bax drive-in gestart zijn moet je het begin van het topic maar doorlezen. ;)
[edit] Heb nog even de Bax fotootjes doorgekeken, je ziet onder meer Jochanan, Nathanael, Robert en SuperMatt (Matthijs). Geweldig. :D
Wat schattig, een paar jongetjes die dachten dat ze even als DJ konden beginnen. En ja hoor, moet je nu eens kijken. Dat vind ik nou echt een mooi voorbeeld van de vooruitgang bij een drive-in!
Die uit mijn beginpost, daar staan alleen wat vrienden van me op die toen aan het 'draaien' waren. Zoals daar ook staat, foto had ik zelf gemaakt. ;)
Dat waren nog eens tijden, met mijn Skytec Home Mix Systeem, Skytec luidsprekerset en analoog aangestuurde parrenset met lelijke 4x230v witte kabels. Maar dat heeft nog lang zijn dienst gedaan!
Wat is dat voor lichtbrug achtige constructie? nooit gezien.. zou wel eens meer fotos daarvan willen zien
Dat is een eigen beun project geweest van wat aluminium profielen.
Is wel goed gelukt en makkelijk op te bouwen. De lampen worden volgend jaar vervangen door led pars en de black light's door led tubes.
Maar dit weekend heb ik een optreden dus zal eens wat foto's maken van de licht constructie;)
Dat is een eigen beun project geweest van wat aluminium profielen.
Is wel goed gelukt en makkelijk op te bouwen. De lampen worden volgend jaar vervangen door led pars en de black light's door led tubes.
Maar dit weekend heb ik een optreden dus zal eens wat foto's maken van de licht constructie;)
Nu is het wel grappig, ik zat zo te denken. Wij hebben altijd een jaarlijkse rommelmarkt op het dorp. Hoeveel ''rotzooi'' ik daar wel niet heb gekocht voor mijn drive in. Geweldig als je daar nu aan denkt :)
Let vooral op het statief (t-bar) links in beeld, met daar aan een stekkerdoos met voor ieder stopcontact een switch & spongebob die voor het bord hangt.
Op een van de andere beginfeesten:
Comment