Was bij hockeyers thuis, bunnyfeest:), U mag door voor de koelkast, hehe:)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Jouw eerste klus of showtje
Collapse
X
-
Schitterend om al die foto's te zien doet me denken aan toen ik zelf begon.
Weet het nog goed een palladium 2000 met 2 jb-system pro 215 live speakers en een soundlab mengpaneel. Me cd-spelers waren zelfs nog een discman.
Baal wel dat ik hier nergens meer foto's van kan vinden. Kijk nu nog geregeld een jaar of 2 a 3 terug in de tijd. Toen zijn we eigelijk begonnen om altijd overal foto's en filmpjes van te maken.
Echt gaaf en leuk om te zien hoe iets groeit en verranderd.
Comment
-
Vroegáh, toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies...
Dit was volgens mij onze eerste klus die we gedaan hebben en daarna zijn we eigenlijk snel groot geworden en binnenkort komt er nog ander leuk spul bij...
Comment
-
Originally posted by ooto-drive-in View PostVroegáh, toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies...
Dit was volgens mij onze eerste klus die we gedaan hebben en daarna zijn we eigenlijk snel groot geworden en binnenkort komt er nog ander leuk spul bij...
Oké, nu weer ontopic.
Zo erg ziet het er toch niet uit, nette truss en een strak meubel ;)
@ BCDrivein
Ik vind sweet 16 feesten leuker, alle moves en scanners op roze en mooi de muziek van 'tegenwoordig' draaien. Maar goed dat is natuurlijk persoonlijk.
Comment
-
Mijn eerste klus, was iets anders dan de meeste mensen hier en tevens mijn eerst contact met Bax-shop:D
In 2008 kwam ik met het idee om voor Opel Power Nederland een radiostation op te zetten tijdens het grootste tuning-evenement van Nederland. Reden hiervoor was het 15 jarig bestaan van de club.
Dit groeide met hulp van Bax-shop, Denon en DJ School Zuid-Holland uit tot een compleet radiostation met +/- 40 DJ's en leuke prijzen:p
Comment
Comment